ServiceNow השיקה פתרון לניהול נכסי תוכנה

הפתרון, שמאפשר לארגונים לנהל את כל מערך רשיונות התוכנה שלהם בצורה אוטומטית, הושק בכנס שערכה החברה באחרונה

ServiceNow

חברת שירותי הענן ServiceNow השיקה בכנס שערכה באחרונה באורלנדו פתרון לניהול נכסי תוכנה, שמאפשר לארגונים לנהל את כל מערך רשיונות התוכנה שלהם בצורה אוטומטית וכך, על פי החברה, למנוע הפסדים תפעוליים ולחסוך כסף רב.

כמות התוכנות בארגונים רק הולכת וגדלה. בין אם מדובר במודל של תוכנה כשירות, מחשוב צללים, המאפשר שימוש מקביל ברישיונות הן בענן והן באתר הלקוח, שימוש בענן ציבורי או היברידי, או, לחילופין, ניהול ידני של היקף השימוש – הצורך לנהל את כל ההיבטים הבירוקרטיים המורכבים הנוגעים לתוכנה הוא בחזקת שדה מוקשים עבור מחלקת ה-IT. בזמן שהספקים מבצעים את תהליכי הבקרה שלהם, ארגונים צריכים לנהל באופן מפוקח ובר שליטה את כל התוכנות והרשיונות שברשותם.

הפתרון החדש – Software Asset Management, המהווה חלק מפלטפורמת Now של החברה, מבצע את כל תהליך הניהול של התוכנות – ניהול אוטומטי של תהליכי חידוש רשיונות; מעקב בזמן אמת אחרי ההיבטים הרגולטוריים הנוגעים לרישיונות התוכנה; ביצוע התאמות ותיקונים תוך השוואה בין מצב הרישוי של התוכנות בפועל לבין החוזים שנחתמו מול הספקים; ולבסוף, אופטימיזציה של השימוש בתוכנות בין כל העובדים והמחלקות בארגון.

"עלויות ותחזוקה של רישיונות תוכנה מהווים כמעט שליש מתקציבי ה-IT בארגונים", אמרה לימור אפיק, המנהלת האזורית של ServiceNow. "השוק הישראלי ידוע בריבוי תוכנות וברוב הארגונים הציות הוא נושא כאוב והמעקב אחריו הוא בלתי אפשרי. הפתרון החדש בא לתת מענה לבעיה זו, ומאפשר מעקב שוטף אחרי המצאי הקיים ואחרי שימוש חורג בתוכנות או העדר שימוש. כמו כן, מדובר במודל המאפשר, בין היתר, ניוד של הרשיונות מן האתר (On Premise) לענן".

"תוכנות אמנם מגבירות את החדשנות הארגונית, אולם מחייבות ניהול אסטרטגי ואופטימיזציה של השירות", ציין קרל ואן דר פול, סמנכ"ל ומנהל כללי ב-ServiceNow. "הפתרון החדש לניהול נכסי התוכנה מאפשר למנמ"רים לנהל את כל התוכנות הארגוניות, לרבות הרשיונות שלהן. ניהול אוטומטי זה הופך את תהליכי הבקרה של הספקים לבלתי מזיקים ואת דיווחי החסר בנוגע להיקף השימוש בתוכנה לנחלת העבר".

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים