Matrix-IFS השיקה פעילות BI & Big Data גלובלית

החברה תציע שירותי ייעוץ בתחומים אלה, כמו גם הטמעת מערכות, טכנולוגיה ושירותי תמיכה ● בראש הפעילות יעמוד עדו ביגר, מנהל תחום BI & Big Data בחברה

עדו ביגר, מנהל תחום BI & Big Data ב-Matrix-IFS

Matrix-IFS, חברה בת של מטריקס שמפתחת פתרונות טכנולוגיים-עסקיים עבור מוסדות פיננסיים, תספק מעתה שירותים בתחומים רלוונטיים שונים ברחבי העולם. השווקים הראשונים בהם מתכוונת החברה להתמקד הם בריטניה וארצות הברית, והיא כבר מנהלת מגעים עם מספר גופים.

החברה תציע לארגונים פיננסיים בעולם ייעוץ בתחומי ה-BI, ה-Big Data, הטמעת מערכות, טכנולוגיה ושירותי תמיכה. המטרה היא לספק לאותם ארגונים פתרון מאוחד של אנליטיקה מתקדמת, BI תפעולי, כלים למדעי נתונים, אנליטיקה מבוססת ענן ופתרונות Big Data נוספים.

בראש הפעילות יעמוד עדו ביגר, מנהל תחום BI & Big Data ב-Matrix-IFS. הוא עושה זאת ממשרדי Matrix-IFS צפון אמריקה, שנמצאים בניו-ג'רזי. לדבריו, "הקמנו פרקטיקה שתפתח את דלתות ה-BI של מטריקס לעולם".

הוא ציין כי "הכניסה לתחומי ה-BI וה-Big Data היא הרחבה מתבקשת של פעילותנו. אנחנו מביאים ניסיון נרחב, משאבים, טכנולוגיה ותמיכה, שיאפשרו לטפל במהירות בצרכי הלקוח". ביגר טען כי Matrix IFS מביאה עימה "ניסיון עמוק בתחום יחד עם מומחיות בהפעלת פתרונות מתקדמים בתעשיות בעלות רגולציה חזקה".

ביגר אמר כי "בנוסף לפתרונות מותאמים אישית, אנחנו מתכננים להשיק פתרונות מוכנים מראש על בסיס צרכים עסקיים ידועים, ונמשיך לפתח פתרונות חדשים כדי לעמוד בצרכים התפעוליים המשתנים וכדי לענות על הזדמנויות חדשות בשוק. מדובר בפתרונות, מוצרים ושירותים מקצה לקצה".

גיוס נרחב של עובדים

רנן לוי, מנכ"ל Matrix-IFS, ציין כי "אנחנו מרחיבים את המשאבים שלנו ולספק פתרונות מתקדמים של BI, מחסני נתונים בענן, Big Data ואנליטיקה".

יצוין כי בימים אלה מגייסת Matrix-IFS כוח אדם באופן נרחב למחלקה החדשה, בין השאר של עובדים בתחומי הווירטואליזציה, ה-Big Data, מדעי הנתונים, האנליטיקה המתקדמת וה-ETL.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים