מהן ההכרזות המרכזיות עד כה ב-CES 2016?

סמסונג, LG ו-HP הן בין החברות הגדולות שהכריזו על מוצרים חדשים בתערוכה הגדולה ● ויש גם זווית ישראלית: ולנס הודיעה על כניסה לשוק הרכב, ועל הצטרפות ענקיות בתחום לאיגוד המבוסס על הטכנולוגיה שלה

תערוכת CES שנפתחה אתמול היא מפגן האלקטרוניקה והטכנולוגיה הגדול בעולם, המתקיים מדי שנה בלאס וגאס ומושך אליו אלפי מציגים ומאות אלפי מבקרים. בשנה שעברה ביקרו בתערוכה, שנפרסת על שטח של יותר מ-200 אלף מ"ר, 170 אלף אנשים מרחבי העולם, ויותר מ-1,200 עיתונאים ואנליסטים סיקרו אותה. יותר מ-3,600 חברות הציגו בה את חידושיהן.

בתערוכה מוצגים החידושים הטכנולוגיים והמגמות החדשות בכל התחומים: סלולר, תחבורה ומכוניות מחוברות, רפואה ובריאות, הבית החכם, צעצועים חכמים, מחשבים, שבבים ועוד, כמו גם אינסוף מכשירים. בתוך אינסוף ההודעות וההכרזות הבינלאומית ביום הראשון של התערוכה, בחרנו עבורכם את המרכזיות.

שלל הכרזות מסמסונג

סמסונג (Samsung) יצאה עם רשימה של הכרזות ביום הראשון, ולבטח צפויות נוספות בימים הבאים. החברה כבר הכריזה על שילוב פתרונות האינטרנט של הדברים במגוון מוצרים – החל מטלוויזיות ומכשירים ביתיים ועד למוצרים סלולריים; על מסכי טלוויזיה חדשים בטכנולוגיות מתקדמות של תצוגת צבעים; קו חדש של מקררים מחוברים; חיזוק מגוון מכשירי הסלולר באמצעות מכשירים ושירותים חדשים, בהם הרחבת קו השעונים החכמים; והשקת טאבלט ה-Galaxy TabPro S, עם  מסך של 12 אינץ', שפועל עם Windows 10. בכך מצטרפת סמסונג לאפל (Apple), לגוגל (Google) ולשורה של חברות נוספות שהשיקו בחודשים האחרונים טאבלטים המחקים את ה-Surface של מיקרוסופט (Microsoft).

השעון הנשי החדש של וואווי

השעון הנשי החדש של וואווי

וואווי (Huwaei) השיקה שעון חכם לנשים, בשתי גרסאות – ה-Jewel עטור הקריסטלים של סברובסקי, שעוצב בשיתוף פעולה עמה, וה-Elegant נטול האבנים אך מצופה הזהב. לדברי החברה, המוצרים האלה מסמלים את תחילת התמקדותה בפלח השוק הנשי. הם ייצאו בשווקים שבהם נמכרים כלל השעונים של וואווי החל מחודש מרץ.

עוד ענקית טכנולוגיה, LG הדרום קוריאנית, הכריזה על שדרוג ארון הסטיילר לשוק ה-B2B. מדובר בארון אדים חדשני, שיכול לגהץ ולהעלים ריחות. הוא ניתן לשליטה באמצעות Wi-Fi ובאפשרותו לטפל במקביל בעד שישה פרטי לבוש.

ולנס הישראלית נכנסת לשוק הרכב

חברת השבבים הישראלית ולנס הבכריזה ב-CES 2016 על כניסתה לשוק הרכב. לתמיכה במהלך זה השלימה החברה גיוס בהיקף של 20 מיליון דולר. עוד ציינה ולנס כי יצרנית הרכב דיימלר (מרצדס), כמו גם ג'נרל מוטורס (GM) ודלפי – ספקית טכנולוגיות מובילה לתעשיית הרכב, הודיעו על הצטרפותן לארגון HDBaseT, המבוסס על הטכנולוגיה שלה. בעקבות הכניסה לפעילות החדשה תגייס החברה בחודשים הקרובים עשרות עובדים נוספים למרכז הפיתוח בישראל.

דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס

דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס

במסגרת התערוכה יקבל דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס, את פרס ה-Emmy היוקרתי עבור תרומתה של טכנולוגית HDBaseT לשיפור איכות הצפייה בטלוויזיה.

אינטל (Intel) הכריזה בתערוכה על שורה של שיתופי פעולה שהופכים מותגי ספורט בינלאומיים לחכמים ומחוברים, ורותמים טכנולוגיה מתקדמת על מנת לשפר ולהעשיר את החוויה של אוהדי ספורט בכל העולם. אחד מהם הוא עם RePlay הישראלית.

מחשב קל ביותר

HP חשפה את ה-Notebook הדק והקל ביותר שלה עד כה למגזר הפרטי, בשם EliteBook Folio, המציע מסך 4K ואיכות קולית משופרת לשיחות ועידה. עוביו של המחשב החדש 12.4 מ"מ – דק יותר מסוללת AA – ומשקלו פחות מקילו. ה-Folio מצויד במסך בגודל 12.5 אינץ' ובעל גוף אלומיניום מעוצב.

בדומה לכל דגמי משפחת ה-Elite, גם האח החדש תוכנן לעמוד במבחני MIL STD, כולל 120 אלף שעות בדיקה במעבדות HP. הוא נושא את מערכת ההפעלה Windows 10 Pro ומצויד במעבדי Core M vPro דור 6 של אינטל.

החברה הודיעה כי שיפרה את איכות הקול במחשב החדש ועל כן, הוא יכול לשמש גם כטלפון. ארבעת הרמקולים המשולבים במכשיר מאפשרים שיחות קוליות ברמת שמע גבוהה, כמו גם איכות כזו בהאזנה למוזיקה או בצפייה בווידיאו.

ה-EliteBook Folio של HP

ה-EliteBook Folio של HP

נוסף לדגם זה, HP חשפה סדרה חדשה של מחשבים עסקיים במשפחת ה-Elite – בגדלי מסך שונים, בתצורות שונות וברזולוציות מסך מתקדמות. למשתמשים העסקיים מוצע תוסף חדש – HP Notebook Power Bank – המאפשר הטענה במקביל הן של ה-Notebook והן של מכשיר נייד נוסף. כמו כן, מוצע מגוון רחב של תוספים, כמו תחנת עגינה אולטרה דקה.

לדברי HP, המחשבים החדשים כוללים מספר רב של תכונות אבטחה פנימיות ומערכות ניהול שיקלו על מנהלי ה-IT לנהל אותם מרחוק – הן ברשתות אלחוטיות והן ברשתות קוויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים