השקת קסדת HTC Vive נדחית לאפריל

בניסיונות "להבהיר ספקולציות ולהזים מידע כוזב", פרסמה החברה הודעה בבלוג שלה ובה היא מאשרת את העיכוב בהשקת המוצר ● נכתב כי "נתחיל את השנה החדשה בהבאתן של 7,000 יחידות לכדי פיתוח, ולאחר מכן, באפריל 2016, יגיעו המוצרים אל החנויות והצרכנים"

נתראה באביב. קסדת HTC Vive. צילום: יח"צ

אחרי שהבטיחה במקור שעד סוף 2015 תוציא לשוק את קסדת המציאות המדומה שלה, כעת מודיעה HTC שמערכת ה-Vive VR שעליה היא שוקדת לא תהיה זמינה לצרכנים לפני חודש אפריל בשנה הבאה.

בניסיונות "להבהיר ספקולציות ולהזים מידע כוזב", פרסמה החברה הודעה בבלוג שלה (שכרגע לא נמצאת באוויר) ובה היא מאשרת את העיכוב בהשקת המוצר. בהודעה נכתב: "נתחיל את השנה החדשה בהבאתן של 7,000 יחידות לכדי פיתוח, ולאחר מכן בחודש אפריל 2016 יגיעו המוצרים אל החנויות והצרכנים".

קסדת Vive, שתושק איפא באביב הקרוב, היא ערכה לבישה של מערכת מציאות מדומה שיוצרה בשיתוף פעולה עם תכנית SteamVR של Valve. השותפה הטויוואנית, HTC, כבר שינתה את מועד השקת הגאדג'ט המצופה שלה בעבר. באוגוסט השנה הודיעה כי מספר מוגבל של ערכות ישוחרר לשוק עד לסוף השנה, וש"כמויות גדולות יותר" ישווקו כבר ברבעון הראשון של 2016 – בדיוק באותו זמן שקסדת המציאות המדומה של המתחרה, Oculus Rift, אמורה לצאת. עכשיו אומרת החברה שדור שני של הערכה שפיתחה, שנשלח למפתחי משחקים מוקדם יותר השנה, יושק בתערוכת CES הבינלאומית, ועדיין לא ברור עד כמה צמודה תהיה השקה זו לגרסה המסחרית של הקסדה.

קשה לדעת אם העובדה ש-HTC ו-Valve עדיין עובדות על הקסדה, משמעותה שהשתיים כשלו בהשגת יעדן לספק למשתמשים את "החוויה הטובה ביותר" בתחום המציאות המדומה, או שהסיבה לעיכוב היא השגת יותר משחקים והעשרת כלל התוכן הבידורי כדי להגיע להשקה מלאה של ערכה עמוסת תכנים ואיכותית יותר. כך או כך, HTC מבטיחה יותר אפשרויות לדגום את הקסדה באירועים שונים, ובכללם בפסטיבל סאנדנס לקולנוע (Sundance Film Festival), ב-SXSW, כנס מפתחי המשחקים, ובקונגרס העולמי לטלפונים ניידים (Mobile World Congress).

בהתחשב בהיצע ההולך וגדל של ערכות וקסדות מציאות מדומה שמתחיל להציף את השוק, אין לדעת איזו תיכנס בסופו של דבר ליותר סלונים של משפחות רבות ברחבי העולם, וכמה תעלה לנו הנחת הזו. HTC, כמו גם יתר יצרניות קסדות המציאות המדומה, מסרבת לענות על השאלה המסקרנת הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים