גאווה ישראלית בגרטנר: צ'ק פוינט ופאלו אלטו מובילות בריבוע הקסם לפיירוול ארגוני

שתי החברות הן היחידות המופיעות ברביע הימני ● מיזמו של גיל שווייד נמצא בריבוע הקסם מאז 1997

גרטנר

חברת המחקר גרטנר (Gartner) פרסמה את ריבוי הקסם שלה לתחום הפיירוול הארגוני. צ'ק פוינט (Check Point) הישראלית מובילה את התחום, ובסמוך לה – פאלו אלטו (Palo Alto Networks), שנוסדה על ידי ניר צוק הישראלי, בעצמו יוצא צ'ק פוינט.

שתי החברות הן היחידות המופיעות ברביע הימני, של ה"מובילות". צ'ק פוינט נמצאת בריבוע הקסם מאז 1997 ואילו לפאלו אלטו זו השנה הרביעית שהיא מופיעה בו.

חברת המחקר בחנה והעריכה את היכולת של הספקים שנבדקו "להגיב לשינויים בסביבת האיומים, ולהציג פתרונות העונים על צורכי ההגנה של הלקוח ולא פתרונות האורזים יחדיו באריזה פחדים, חוסר ודאויות וספקות".

על שתי החברות הנמצאות ברביע הימני העליון, כתבו אנשי גרטנר כי "המדובר בספקיות הבונות מוצרים שעומדים בדרישות ארגונים. דרישות אלו כוללות מגוון רחב של דגמים, תמיכה בווירטואליזציה וברשתות LAN וירטואליות, ויכולות ניהול ודיווח שעוצבו לסביבות מורכבות ועתירות נפח. פתרון NGFW (הדור הבא של פיירוולים) יציב – הוא מרכיב חשוב עבור הלקוחות הארגוניים. ספקיות אבטחה המצויות ברביע זה של הובלת שוק מציעות רכיבי הגנה חדשים, שמספקים יכולות של מומחיות, ושאינן מתייחסות לפיירוול כאל מוצר צריכה. הן בעלות עבר מוצלח של מניעת נקודות תורפה במוצרי האבטחה שלהם".

ברביע השמאלי העליון, של החברות ה"מאתגרות", מדורגת פורטינט (Fortinet) ראשונה ומתחתיה סיסקו (Cisco). ברביע השמאלי התחתון של "שחקניות נישה" מצויות חברות רבות, ביניהן: בראש מ'קאפי (McAfee) – אינטל סקיוריטי (Intel Security), ואחריה SonicWALL מבית דל (Dell), ג'וניפר (Juniper Networks) ומיד אחריה F5. את תחתית הרשימה סוגרות: סופוס (Sophos), וואווי (Huawei) ו-HP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים