LG תשיק את ה-G4 ב-28 באפריל

החברה הוציאה הזמנה לאירוע שיתקיים בו זמנית בשש ערים, בה נכתב שהם עומדים "לראות את הגדול מכולם, להרגיש את הגדול מכולם"

זה ה-G3. הדור הבא - בסוף החודש

LG עתידה להשיק את טלפון הדגל הבא שלה, ה-G4, באירוע שייערך בו זמנית בשש ערים ברחבי העולם ב-28 וב-29 באפריל (הבדלי התאריך נובעים מאזורי הזמן). הערים המדוברות הן ניו-יורק, לונדון, פריז, סיאול, סינגפור ואיסטנבול, ו-LG מנסה בכך ליצור רושם גדול ככל האפשר.

החברה הוציאה הזמנות לעיתונאים בהן, כמיטב המסורת, לא צוין המאורע, אולם נכתב: "לראות את הגדול מכולם, להרגיש את הגדול מכולם" ("See the Great, Feel The Great"). הכיתוב מודפס על רקע של עור חום תפור, מה שרומז על כך שייתכן שלמכשיר הבא של החברה יהיה גב עור, בניגוד לפלסטיק בו היא השתמשה עד עתה.

החברה לא מאשרת בינתיים פרטים לגבי ההזמנה והאם בכלל מדובר ב-G4, אך מזה זמן רב ההערכה הרווחת היא שהמכשיר הבא בסדרה שזכתה להצלחה רבה בישראל הוא זה שיושק.

על פי ההערכות, ה-G4 יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה של 2,560 על 1,440 פיקסל וצפיפות של 534 פיקסל לאינץ'. המערכת על שבב מפתיעה למדי: מדובר ב-Sanpsragon 808 שכוללת שש ליבות – ארבע איטיות יותר, בדמות ה-Cortex-A53, ושתיים מהירות יותר, בדמות ה-Cortex-A57. יצוין כי זה לא הטלפון הראשון שמגיע לשוק בתצורה דומה.

מעבר לכך יצויד המכשיר בזיכרון עבודה של 3 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון פנימי של 32 ג'יגה-בייט. כמו כן, הוא יגיע עם מצלמת 16 מגה-פיקסל מאחור, שיכולה לצלם וידיאו באיכות 4K, ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים