LG הציגה את Flex 2

החברה הקטינה את גודל המסך לעומת ה-Flex הראשון אולם שיפרה את הרזולוציה שלו ● היא שדרגה את המערכת על שבב ל-Snapdragon 810 והוסיפה תמיכה בדורות הבאים של קישוריות ה-LTE

המכשיר השני של LG עם מסך קעור. ה-Flex 2

LG ניצלה את תערוכת CES 2015 כדי להציג את ה-LG Flex 2, הטלפון השני שהיא משיקה עם מסך קעור. המסך הוא בגודל 5.5 אינץ', לעומת 6 אינץ' של הטלפון הקודם, והוא מצויד בפאנל P-OLED, שמאפשר ליצור את הצורה המיוחדת שלו. לפי LG, הפאנל הזה מאפשר פעולה מדויקת יותר, כולל שיפור האחיזה והצמדת הפה בזמן הדיבור לצורך שיפור איכות השיחה. בנוסף, המסך החדש מציע רזולוציית 1080p לעומת 720p בטלפון הראשון.

החברה שדרגה במכשיר החדש גם את המערכת על שבב וכעת משתמשת ב-Snapdragon 810 של קוואלקום (Qualcomm) שמבוסס על שמונה ליבות ARM ב-64 ביט. בהתאם למה שדווח והוזכר כאן בעבר, הוא כולל תמיכה מובנית בדורות הבאים של קישוריות ה-LTE. המכשיר מגיע עם זיכרון DDR4 בנפח 2 ג'יגה-בייט, זיכרון פנימי של 16 או 32 ג'יגה-בייט וסוללת 3,000mAh שתומכת בהטענה מהירה. מ-LG נמסר כי היא מגיעה לטעינה של 50% מנפח הסוללה ב-40 דקות בלבד.

כמו כן, החברה שיפרה את המצלמה האחורית, שמציעה חיישן 13 מגה-פיקסלים שמצויד במייצב תמונה אופטי. ה-Flex 2 אף תומך בשימוש במחוות כדי לצלם תמונות וכדי לצפות בהן באופן מידי. המצלמה הקדמית, לעומת טלפונים רבים אחרים בשוק, יחסית פשוטה ומציעה חיישן 2.1 מגה-פיקסלים בלבד.

בדומה למכשיר מהדור הקודם, גם ה-Flex 2 כולל גב עם ציפוי בעל יכולת ריפוי עצמית לתיקון שריטות. לעומת זאת, LG טוענת לשיפור משמעותי במהירות הפעולה: 10 שניות לעומת כשתי דקות בעבר. החברה טוענת בנוסף שהטלפון החדש עמיד באופן משמעותי יותר מטלפונים אחרים מפני נפילות ומכות.

המכשיר, שיימכר בצבעי פלטינה ובורדו, מגיע עם אנדרואיד 5.0 (Android 5.0) ומציע מספר תכונות נוספות שנלקחו מה-G3, למשל Glance View, שמאפשר צפייה בהודעות אחרונות, זמן, שיחות שלא נענו ועוד גם כשהטלפון כבוי.

הצפי הוא כי מכירת המכשיר תחל בסוף החודש בדרום קוריאה בלבד, ורק אחר כך הוא יתחיל להימכר בשאר העולם. החברה עדיין לא מסרה מה יהיה המחיר שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים