וואווי: אף חברה לא הצליחה להרוויח עם Windows Phone

החברה ביטלה את התוכניות לפיתוח של מכשירים חדשים שיתבססו על מערכת ההפעלה הסלולרית בטענה שלמרות ההנחות הגדולות שמעניקה מיקרוסופט, העבודה עם הפלטפורמה לא מצדיקה את ההשקעה

אף אחד לא יוצא עם רווח מהסיפור. Windows Phone

העבודה עם מיקרוסופט (Microsoft) מעולם לא השתלמה לשותפי החומרה – לטענת וואווי (Huawei), היצרנית הסינית של הטלפונים החכמים. "לא הצלחנו לרשום רווח כלשהו עם Windows Phone", צוטט ג'ואי קלי, המנהל המופקד על הקשר עם העיתונות הבינלאומית בוואווי, בראיון שפורסם באחרונה בסיאטל טיימס (Seattle Times) . לדבריו, "אף חברה לא הצליחה להרוויח עם Windows Phone".

וואווי ביטלה השנה את התוכניות לפיתוח מכשירים חדשים שיתבססו על מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט (Microsoft), בטענה שלמרות ההנחות הגדולות שמעניקה החברה, העבודה עם הפלטפורמה אינה מצדיקה את ההשקעה. "הבעיה הגדולה ביותר היא שלא קל לפתח עבור Windows", אמר בחודש ספטמבר שאו ינג, מנהל שיווק בוואווי. "העלויות של הפיתוח עבור Windows גבוהות יחסית להיקף המכירות".

באשר לאיסור שהוטל בארצות הברית על ייבוא ציוד מתוצרת וואווי, בטענה להטמנה של דלתות אחוריות המשמשות לריגול, אמר קלי כי "יש לנו סבלנות ונשמח לעבוד עם הממשל האמריקני ברגע שיוחלט שאיננו מהווים סיכון. נשמח לשוב לשוק האמריקני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים