אופיר בן אבי מונה זמנית למנהל החטיבה הרוחבית בתיקשוב הממשלתי

מנהל ממשל זמין ישמש במקביל גם כממלא מקומו של רז הייפרמן, שיכהן כראש מטה התיקשוב הממשלתי עד איתור מחליף לכרמלה אבנר שפרשה

נמשך מסע הכיסאות המוזיקליים במטה התיקשוב הלאומי: אופיר בן אבי, המשמש כמנהל ממשל זמין, מונה לממלא מקום מנהל החטיבה הרוחבית בתיקשוב הממשלתי ויחליף באופן זמני את רז הייפרמן.

הייפרמן, כזכור, מונה אך שלשום לממלא מקום זמני של ראש מטה התיקשוב הממשלתי בעקבות עזיבתה של כרמלה אבנר. הוא יכהן בתפקיד זה עד שוועדת האיתור תסיים את תפקידה ותמליץ בפני הממשלה על מועמד ראוי שיתפוס את מקומה של אבנר. לאחר מכן יחזור הייפרמן לתפקידו כמנהל החטיבה הרוחבית בתיקשוב.

רז הייפרמן, מנהל החטיבה הרוחבית בתיקשוב הממשלתיבן אבי נכנס לתפקידו במרץ 2012, זמן קצר לאחר שאבנר, שכיהנה כמנהלת ממשל זמין, מונתה לראש מטה התיקשוב. הוא שימש כסגנה ובמשך תקופה ארוכה אף כממלא מקום מנהל ממשל זמין, עד אשר נכנס לתפקיד.

פרויקט ממשל זמין יצא לדרך ב-1997, והחל מחודש מרץ הקרוב ייכנס תחת הפעילות השוטפת של מטה התיקשוב הממשלתי. היחידה מעסיקה 250 עובדים ותפקידה, בין היתר, לספק שירותים לממשלה, כמו גם להנגיש מידע ושירותים לציבור. במסגרת הכובע החדש של בן אבי, הוא יהיה אחראי על המערכות והשירותים שמטה התיקשוב מטפל בהם מול משרדי הממשלה, ובהם הפרויקטים מרכב"ה וסע"ר, וכן ימשיך לעסוק בהכנות להקמת הדטה סנטר הממשלתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים