הממשלה פרסמה מכרז לתפקיד ראש מטה התיקשוב הממשלתי

המועמד שייבחר יחליף את כרמלה אבנר, שמסיימת את תפקידה בסוף החודש ● בוועדת האיתור יהיו חברים יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר, נציגי משרדי ממשלה וד"ר נחמן אורון, לשעבר מנמ"ר מינהל מקרקעי ישראל ויועץ בכיר לממשלה ● כממלא מקום זמני יכהן רז הייפרמן, ראש חטיבת המערכות והשירותים

הממשלה פרסמה מכרז חדש לתפקיד ראש מטה התיקשוב הממשלתי, במקומה של כרמלה אבנר, שמסיימת את תפקידה בסוף החודש – כך נודע לאנשים ומחשבים. המועמדים שייגשו למכרז יעברו בפני ועדת איתור שבה יהיו חברים יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר, נציגי משרדי ממשלה וד"ר נחמן אורון, לשעבר מנמ"ר מינהל מקרקעי ישראל ויועץ בכיר לממשלה.

כממלא מקום זמני לאבנר יכהן רז הייפרמן, המכהן כיום כמנהל חטיבת מערכות ושירותים רוחביים במטה. הייפרמן הצטרף לממשלה בתחילת ינואר, זמן קצר לאחר שסיים את תפקידו כסמנכ"ל טכנולוגיות בביטוח ישיר. הוא אמר בעבר שהוא לא מעוניין להחליף את אבנר, גם אם התפקיד יוצע לו.

אבנר הודיעה על התפטרותה בספטמבר האחרון, בין היתר על רקע אי קיום התחייבויות שקיבלה מהממשלה הקודמת בטרם נבחרה לתפקיד. טענותיה של אבנר היו בעיקר על הגדרות וסמכויות במישור המקצועי ולא האישי. היא הצטרפה לשירות הממשלתי ב-2009 וכיהנה תחילה כמנהלת מימשל זמין. היא נבחרה לתפקיד ראש מטה התיקשוב הממשלתי על ידי ועדת האיתור בראשות מנכ"ל האוצר דאז, חיים שני.

במהלך כהונתה השלימה אבנר את מרבית התהליכים של הקמת החטיבה. בנאום הפרידה שלה בכנס התיקשוב הממשלתי, שנערך מוקדם יותר בחודש זה, בהפקת אנשים ומחשבים, ציינה אבנר את האתגרים שעומדים בפני המנמ"ר הממשלתי בשנת 2014. בין היתר, היא דיברה על מעבר כולל לסביבת ענן שהממשלה תתחיל לבצע בשנה הבאה.

רז הייפרמן, מנהל חטיבת מערכות ושירותים רוחביים במטה התקשוב הממשלתי. צילום: ניב קנטוראולם, גורמים המקורבים לנושא מביעים ספק רב אם התוכניות האלה ייצאו לפועל. "תהליך המיון בוועדת האיתור עלול להיארך זמן רב ועד שהממונה החדש ייכנס לתפקידו עלולים לעבור שישה עד שמונה חודשים", אמר גורם בכיר בענף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים