נשים ומחשבים: שירה מהרשק זיגלר, IN CASE

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: שירה מהרשק זיגלר, מנכ"לית ומייסדת באפליקציית IN CASE

שירה מהרשק זיגלר, מנכ"לית ומייסדת באפליקציית IN CASE. צילום: פזית עוז מסטודיו bare

שם ותפקיד: שירה מהרשק זיגלר, מנכ"לית ומייסדת באפליקציית IN CASE.

ותק בתפקיד: שנה.

משפחה: נשואה +2.

תפקידים קודמים: עו"ד, שותפה מייסדת במשרד עוה"ד לוי אלון מהרשק מור משנת 2010 ועד היום במקביל.

השכלה/שירות צבאי: שירות צבאי כמפענחת תצלומי אוויר ביחידת הפענוח המטכ"לית. אחרי הצבא תואר ראשון במשפטים (B.LL) ותואר ראשון בכלכלה (A.(B.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? תמיד הייתי מחוברת לטכנולוגיה, אך עסקתי במשך שנים רבות ועודני עוסקת במקצוע עריכת הדין. במהלך השנים האחרונות במסגרת התנהלויות רבות שלי במקצוע, עלתה אצלי המחשבה פעמים רבות ובסיטואציות שונות, כמה פשוט, קל ויעיל היה להכניס את הטכנולוגיה לעולם הזה, שממש משווע לה. זו הסיבה שהגיתי והקמתי את IN CASE, שהיא אפליקצית מובייל, עולם שלם של אפשרויות לעורכי דין ולבעלי מקצוע נותני שירותים לעורכי דין, עם פיצ'רים מדהימים להתקשרויות פשוטות ומהירות, שתושק מיד עם תחילת השנה האזרחית החדשה.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? בסיס האפליה לטעמי מצוי בפוטנציאל ההשתכרות של נשים בתעשייה, ששונה פעמים רבות מזה של גברים וחבל. מעבר לכך אני חושבת שיש הזדמנויות מדהימות לנשים באפיקים טכנולוגיים ונשים צריכות להעז ולקחת את האפשרויות האלה בשתי ידיים.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? אני באופן אישי לא חוויתי אפליה מהסוג הזה בעולם הטכנולוגיה, אלא בעבר באינסידנטים ספורים בעולם המשפט. אני חושבת שככלל עולם הטכנולוגיה פתוח יותר לנשים מובילות וחדשניות, ומאפשר להן להגשים את עצמן ולפרוץ קדימה בלי לוותר על רכיבים אחרים וחשובים בחיים הפרטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים