הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל

אפשר ללמוד הרבה מהמנכ"ל הוותיק ועתיר הניסיון, שמספר כיצד הקדיש את 2016 לא רק להמשך המצוינות בעבודה אלא גם להענקת תשומת-לב למעורבות בחיי המשפחה, החשובים לא פחות ● מה מתכנן שקולניק ל-2017?

רפי שקולניק, מנכ"ל נימבל סטורג' ישראל. צילום: פלי הנמר

במה הצטיינת בשנה האחרונה?
"בשנה האחרונה הדגש שלי היה על שילוב בין מצוינות בעבודה ומעורבות גדולה ככל הניתן בחיי המשפחה. שנת 2016 הייתה שנה מצוינת בשל השילוב המנצח הזה".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"נימבל סטורג' (Nimble Storage) היא חברה בצמיחה מואצת. האתגר הגדול שלי הוא להמשיך לגדול במכירות, הן בארץ והן ביתר המדינות עליהן אני אחראי, תוך שימור השירות המעולה ללקוח".

במה תשקיעו בעיקר ב-2017?
"ההשקעה הייתה, הינה ותמשיך להיות במשאב האנושי. הצוות גדל השנה וימשיך לגדול, והמטרה היא לשמר את אווירת הביחד, ההנאה והסיפוק מהעבודה, וזאת תוך שימור ושיפור שביעות רצון הלקוחות".

הון אנושי: כמה עובדים יש בארגון? וכמה תגייסו בשנה הבאה?
"הארגון מונה כעת 7 אנשים. שנת הכספים שלנו מסתיימת רק בסוף ינואר, ורק אז יתברר בכמה נגדל. בכל מקרה, כמו בעבר, הצוות ימשיך לגדול רק בכח אדם מצוין ולא פחות. בכזה שיבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, תוך השתלבות בצוות הקיים ושימור לקוחות מרוצים".

קשר עם חברות סטארט-אפ? עם מי אני משתף פעולה?
"נימבל משתפת פעולה, הן ברמה עולמית והן בישראל, עם חברות טכנולוגיות שמשלימות את הפתרון שלנו ונותנות למשתמש הסופי פתרון מושלם וללא פשרות".

בנימה אישית

מי אני? "שמי רפי שקולניק. אני בן 52, נשוי לעליזה (כבר יותר מ-27 שנה) ואב לשלוש בנות – טל בת 25, סטודנטית שנה שלישית להנדסה; דנה בת 20, חיילת, משקית ת"ש בחטיבת שריון; ומאיה בת 15, תלמידת תיכון".
שירות צבאי? "שירתי 4 שנים כטכנאי מכ"ם בגדוד נ"מ".
מסלול לימודים? "סיימתי לימודי הנדסאי באוניברסיטת תל-אביב, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בשיווק".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "יולי 2014".
מה עשיתי קודם לכן? "משנת 1987 ועד 1996 עבדתי בסאיטקס. עברתי את כל המסלולים ממשרת סטודנט עד מנהל פרויקט בפיתוח. מ-1996 עד 1998 עבדתי באנקור, וממאי 1998 עד 2011 הקמתי, פיתחתי וניהלתי את חברת נטאפ באזור אגן הים התיכון וישראל. מ-2011 עד 2014 ניהלתי והייתי שותף בחברות סטארט-אפ".
מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "ב-1987 הצטרפתי לחברת סאיטקס, שהייתה – בעבור הצעירים שבינינו – ספינת הדגל והחלוצה של ההיי-טק הישראלי. בתפקידי הראשון שם כסטודנט בדקתי והלחמתי באופן ידני מעגלים מודפסים. זו הייתה אחת העבודות הקשות שאפשר לחשוב עליהן, אבל ללא ספק העבודה המספקת ביותר שעבדתי בה בחיי. הצלחתי לממן בכוחות עצמי את הלימודים ולעשות את המעבר מתושב הפריפריה בצפון לחבר בקהילת ההיי-טק שרק התחילה את דרכה אז במדינה. העבודה הזאת לימדה אותי שאין קיצורי דרך ואין עבודה לא מכובדת. בהחלט בית ספר לחיים".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך.
"סייבר, DRP/BCP, אנליטיקה, יחסי מנמ"ר-מנכ"ל, תוכנה כשירות (SaaS), האינטרנט של הדברים, עיר חכמה, דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), מוביליטי ודיגיטל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים