שי ורדי, סמנכ"ל מערכות המידע של שופרסל, התפטר מתפקידו

ורדי הצטרף לבכירים נוספים, שפרשו על רקע העברת השליטה לאחים אמיר ● לדבריו, "ביקשתי לסיים את תפקידי בתום קדנציה מוצלחת, מרתקת ומאתגרת, שבה תרמתי רבות להתפתחות שופרסל בתחום הטכנולוגי"

שי ורדי, סמנכ"ל מערכות המידע הפורש של שופרסל.

שי ורדי, סמנכ"ל מערכות המידע של שופרסל בשלוש השנים האחרונות, הודיע להנהלת החברה על פרישה מתפקידו. הוא יישאר בתפקיד עד שיימצא לו מחליף ותתקיים חפיפה מסודרת.

לדבריו, "ביקשתי לסיים את תפקידי בתום קדנציה מוצלחת, מרתקת ומאתגרת, שבה תרמתי רבות להתפתחות קבוצת שופרסל בתחום הטכנולוגי – ולצאת לדרך חדשה".

ורדי הצטרף לשופרסל במאי 2021, לאחר שבמשך חמש שנים היה סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט. מינויו בשופרסל היה כחלק מהגדרה בפעם הראשונה של סמנכ"ל ייעודי למערכות מידע – עד אז, מי שניהל את התחום ברשת הקמעונאות היה גם סמנכ"ל משאבי האנוש. מי שמילא את התפקיד המאוחד לפני הצטרפותו של ורדי, והמשיך למלא את תפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש לאחר פיצול התפקיד, היה צביקה פישהמר.

במסגרת תפקידו בשופרסל הוביל ורדי שלל פרויקטים, בהם של טרנספורמציה דיגיטלית, ופעילותה הטכנולוגית של החברה בזמן המלחמה הנוכחית. בחודש שעבר הוא היה בין הזוכים בתואר המנמ"ר המצטיין בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים. ועדת השופטים שבחרה בו, שבראשה עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב, ציינה כי ורדי הוא "בעל היסטוריה 'מנמ"רית' ארוכה ומגוונת. מנהל כ-300 עובדים ובעל תפיסה עסקית וטכנולוגית מקיפה. הוביל שדרוג של מערכות ליבה וטיפול בסוף החיים של מערכות מיושנות, תוך השקה וניהול של פרויקטים חדשניים טכנולוגית, כולל תהליכים מונחי AI. מוביל את מיגון הסייבר והגנה על החנויות ולקוחות הקצה. פעל לרציפות תפקודית גם במהלך המלחמה. במנהיגותו הטכנולוגית הביא את שופרסל לקדמת הפרקטיקה העולמית בתחום המסחר הקמעונאי. מעורב בהיערכות לתקופת המלחמה ופתרונות חדשניים ל-'קמעונאות תחת אש'. בעל יד ניהולית בטוחה".

התפטרותו של ורדי באה בהמשך לעזיבתם באחרונה של שני בכירים נוספים בשופרסל: ניצן גולדברג, סמנכ"ל הסחר, ועינת מנחם אמיתי, סמנכ"לית משאבי האנוש. זאת, לאחר שבאחרונה עברה החברה לשליטתם של המנכ"לים המשותפים, יוסי ושלומי אמיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים