העסקה שמביאה את הבשורה

במהלך ימי החופשה של חול המועד סוכות הגיע קהל רב למשרדי מלאנוקס, על מנת לשמוע על העסקה החמה כרגע בתעשייה ● פלי הנמר היה ביניהם ומביא את רשמיו ● חלק א'

06/10/2015 18:35
הרוכש והנרכש: איל ולדמן, המייסד, השותף והמנכ"ל של מלאנוקס מאז היווסדה ב-1999 ביקנעם, עם אלי פרוכטר, המנכ"ל והמייסד השותף של איזיצ'יפ, גם היא מיקנעם. צילום: פלי הנמר

קהל רב התכנס במשרדי מלאנוקס ברמת החייל בתל אביב בעיצומו של חול המועד סוכות – תקופה שבה רבים נמצאים בחופשה. הם באו לשמוע את ההודעה של מלאנוקס, המספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, ואיזיצ’יפ, המספקת פתרונות עיבוד עתירי ביצועים עבור רשתות טלקום ומרכזי נתונים, על חתימת הסכם המיזוג ביניהן.

לפי ההסכם, מלאנוקס תרכוש 100% ממניות איזיצ’יפ המונפקות במזומן, במחיר של 25.5 דולר למנייה. העסקה הכוללת מוערכת ב-811 מיליון דולר (כ-620 מיליון, בניכוי מזומנים בקופה). תנאי הרכישה אושרו פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות. לאחר שבעלי המניות יאשרו בהצבעתם ויינתנו האישורים הרגולטוריים, יחלו מלאנוקס ואיזיצ'יפ לפעול כחברה אחת ב-1 בינואר 2016.

על הבמה: מימין - איל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, ואלי פרוכטר, מנכ"ל איזיצ'יפ. צילום: פלי הנמר

על הבמה: מימין – איל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, ואלי פרוכטר, מנכ"ל איזיצ'יפ. צילום: פלי הנמר

לדברי איל ולדמן, המייסד, המנכ"ל ושותף במלאנוקס, "רכישת איזיצ’יפ מהווה צעד באסטרטגיה שלנו בעולם פתרונות הקישוריות החכמים עבור מרכזי נתונים מוגדרי תוכנה. המוצרים והמומחיות המתווספים של איזיצ’יפ בעיבודי אבטחה, בדיקה עמוקה של חבילות מידע, וידיאו ואחסון, מחזקים את מעמדנו ואת יכולתנו לספק פתרונות קישוריות חכמה מקצה לקצה, בקצבים של 10, 25, 40, 50 ו-100 ג'יגה-ביט לשנייה, כמו גם פתרונות עיבוד לפלטפורמות מרכזי נתונים וקצה מתקדמות".

איל ולדמן, המייסד, המנכ"ל ושותף במלאנוקס, צילום: פלי הנמר

איל ולדמן, המייסד, המנכ"ל ושותף במלאנוקס, צילום: פלי הנמר

הוא הוסיף כי "החברה המשולבת תספק פתרונות מגוונים ועמידים כדי לאפשר ללקוחות לעמוד בדרישות הגוברות של יישומים עתירי נתונים בשימוש מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, מרכזי נתונים מאובטחים, אנטרפרייז, תקשורת, מסדי נתונים, שירותים פיננסיים וסביבות אחסון".

אלי פרוכטר, המנכ"ל והמייסד השותף של איזיצ'יפ, ציין כי "הצמיחה העתידית של מעבדי הרשת היא בתחום הדטה סנטר ולכן, החיבור שלנו למלאנוקס הוא טבעי".

אלי פרוכטר, המנכ"ל והמייסד השותף של איזיצ'יפ. צילום: פלי הנמר

אלי פרוכטר, המנכ"ל והמייסד השותף של איזיצ'יפ. צילום: פלי הנמר

פרוכטר אמר כי "יש כאן הזדמנות לבנות חברה ישראלית גדולה וחזקה. בבדיקת הנאותות ראינו חברה עם אנשים דומים מאוד לאנשים שלנו. יש דמיון רב בין שתי החברות, הן בהרכב והן באופי העובדים, ולכן אני מאמין שתהליך המיזוג יהיה קל".

ולדמן על הבמה, מוסיף להסביר לנוכחים אודות העסקה. צילום: פלי הנמר

ולדמן על הבמה, מוסיף להסביר לנוכחים אודות העסקה. צילום: פלי הנמר

ולדמן המשיך לדבר בשבחי העסקה: "היא טובה מאוד לשתי החברות. איזיצ'יפ היא חברה שפועלת בתחומי מעבדי הרשת והעיבוד מרובה הליבות, וכעת גם בטכנולוגיית ARM, עם הרכישה של טילרה (Tilera). אלה מרכיבים שלנו, במלאנוקס, היו חסרים. השילוב של הצינורות המהירים עם האינטליגנציה שנביא מהמעבדים הכלליים וממעבדי התקשורת של איזיצ'יפ לתוך החברה יאפשר למלאנוקס לא רק להעביר את הנתונים, אלא גם לעבד אותם ולהפחית עומסים מהמעבדים המרכזיים. אלה יבצעו פעולות חכמות כגון אבטחת סייבר, איזון עומסים באחסון וטיפול ברשת".

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים