"תל אביב היא עיר ללא הפסקה – גם מבחינת חדשנות וטכנולוגיה"

שבוע החדשנות DLD יקבץ לעיר בכירים בתעשייה, סטארט-אפיסטים ובני נוער, שיציגו את החידושים האחרונים בתחום - באירועים שחלקם יהיו פתוחים לקהל הרחב ● הלה אורן, מנכ"לית עיר עולם, החברה העירונית המארגנת, מסבירה

הלה אורן, מנכ"לית עיר עולם. צילום: יעקב קופיצ'ינסקי

מה זה בעצם DLD?
"מדובר בראשי תיבות של Digital Life Design. זה פסטיבל חדשנות שהחל במינכן ומשם יצא לכל מיני מקומות, בהם תל אביב. הפסטיבל מאגד אירועים שעוסקים בחדשנות וטכנולוגיה. הוא הגיע לארץ ב-2011, ביוזמת ד"ר יוסי ורדי, ובהמשך העירייה הצטרפה אליו".

מדוע?
"מכיוון שהפסטיבל מקבע את מעמדה של תל אביב כעיר ללא הפסקה גם בעולמות החדשנות והטכנולוגיה. בנוסף, יזמויות דיגיטליות יכולות להוות מקפצה לקהילות קטנות יותר, כמו נשים, מהגרים, להט"ב. תל אביב היא מספר חמש בעולם ביזמות נשית".

מה הפסטיבל כולל?
"מדובר בשבוע של אירועים עם מגוון גדול של כנסים ומפגשים שיעסקו בפיתוחים טכנולוגיים ובהשפעת הטכנולוגיה והחדשנות על תחומים שונים בחיים. חלק מהאירועים מאורגנים על ידי חברות טכנולוגיות מובילות מהארץ ומהעולם".

האם הפסטיבל מיועד רק לאנשי מקצוע?
"לא. אחת המשימות שלנו היא להנגיש את האירוע לציבור הרחב. אנחנו רוצים להגיע לקהלים רחבים, לא רק לקהילת ההיי-טק והסטארט-אפים. חלק מהאירועים הם אמנם למוזמנים בלבד, אבל ביום ג' יתקיימו אירועים שונים לציבור הרחב: שדרות רוטשילד יתמלאו בסטארט-אפים ובחדשנות, אנשים יוכלו להסתובב ולנווט ביניהם באמצעות אפליקציה ייעודית. בנוסף, יתקיימו בבתי קפה ובארים ברחבי העיר 30 מיט-אפים שיעסקו בהתפתחויות טכנולוגיות וחדשנות בנושאים שונים, כמו קולינריה, תרבות, בריאות, חינוך ופיננסים".

"לקהילת ההיי-טק והסטארט-אפים אני רוצה לומר שאפשר להביא לאירועים גם את המשפחה. אנחנו רוצים להראות מה זה סטארט-אפ ניישן וסטארט-אפ סיטי. בשנה שעברה התלבטנו האם להנגיש אירועים לציבור, השנה ההתלבטות כבר לא קיימת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים