IT פיננסי
רגע לפני שהיא נכנסת לנאסד"ק: תוצאות עסקיות טובות לסלברייט
החברה הישראלית, שצפויה להשלים בחודשים הקרובים מיזוג עם TWC בהנפקת SPAC, הציגה ברבעון הראשון של השנה עלייה בולטת בהכנסות ומעבר לרווח תפעולי
לא מחרים: צה"ל מאריך את חוזה שירותי הסלולר עם סלקום
החוזה מ-2012, שבמסגרתו מספקת סלקום שירותי סלולר לעשרות אלפי אנשי צה"ל ומערכת הביטחון, מוארך בעוד שנתיים תמורת 50 מיליון שקלים ● נראה שהמחאה הציבורית וגל הניתוקים לא השפיעו על הקודקודים בקרייה
מחקר: מכשירי iPhone יתפסו 40% מערך שוק הסמארטפונים ב-2022
במחקר חדש שפרסמה חברת המחקרים ג'וניפר, היא טוענת כי מחיר המכירה הממוצע של מכשירי אפל ימשיך לעלות, בעוד זה של מכשירי אנדרואיד יירד, וכתוצאה - מכשירי ה-iPhone יהוו 40% מערך שוק הסמארטפונים בשנת 2022 - למרות שהם מייצגים פחות מ-20% ממספר המכשירים שיימכרו באותה שנה
אל סלבדור צפויה להיות המדינה הראשונה שתכיר בביטקוין כמטבע חוקי
הנשיא, נאיב בוקלה, יגיש בשבוע הבא הצעת חוק לפרלמנט, במטרה לאפשר שימוש במטבע הווירטואלי במדינה שבה "ל-70% אין חשבון בנק" והם עובדים בשחור, לדבריו
"ההיי-טק הישראלי לא ייפגע מהטלת מס חברות מינימלי"
"אנחנו לא מקלט מס ואין הרבה חברות ישראליות שמעבירות רווחים למדינות עם שיעורי מס נמוכים", אמר עו"ד הראל פרלמוטר, שותף וראש מחלקת המסים במשרד עורכי הדין ברנע ג'פא לנדה, בתגובה להחלטת ארגון ה-G7 להטיל מס חברות עולמי מינימלי
פייראיי מוכרת את קו המוצרים שלה ב-1.2 מיליארד דולר
המכירה ל-STG תבטל את רכישת פייראיי את מנדיאנט במיליארד דולר ב-2014, ותעביר את קו המוצרים של ענקית הגנת הסייבר לשליטה של קבוצת ההשקעות, שרכשה גם את קו המוצרים של מק'אפי
אי טורו הוסיפה 3.1 מיליון משתמשים ברבעון הראשון של 2021
חברת הפינטק הגישה מסמך רישום חשאי לרשות ניירות הערך האמריקנית, המתייחס למיזוגה העסקי של איטורו עם FinTech V, ובו פרסמה נתונים עסקיים המעידים על צמיחתה
האם סנטינל וואן תצליח להיות הנפקת הסייבר הישראלית הגדולה ביותר?
חברת הסייבר, שהוקמה על ידי הישראלים תומר ווינגרטן ואלמוג כהן, הגישה תשקיף לפני הנפקה לבורסת ניו יורק, ולפי הערכות היא מכוונת לשווי שוק של 10 מיליארד דולר



