KLA מגייסת 300 עובדים בישראל

החברה מחפשת עובדים.ות לשלל משרות באתרים שלה במגדל העמק וביבנה ● היא פרסמה תוצאות עסקיות טובות, לרבות זינוק של 70% ברווח בשנה הכספית

אורי תדמור, נשיא KLA ישראל. צילום: יח"צ

KLA, שמפתחת ומייצרת מערכות בקרה ומדידה לשוק המוליכים למחצה, עומדת לגייס בחודשים הקרובים 300 עובדים בישראל, בנוסף למספר דומה שהיא גייסה מתחילת השנה – כך הודיעה החברה היום (א'). מספר העובדים שלה בארץ עומד נכון לעכשיו על כ-1,500.

נכון לכתיבת שורות אלה מפורסמות באתר של KLA כ-130 משרות שאותן היא מציעה במוקדי הפעילות שלה בישראל – במגדל העמק וביבנה. בין היתר, היא מחפשת מפתח.ת אלגוריתם ראיית מחשוב בכיר.ה, מנהל.ת שיווק, מהנדס.ת השקת מוצרים חדשים (NPL), מהנדס.ת הוטמעת מערכות ומדעני.ות נתונים. מדובר בסבב נוסף על זה שהחברה הכריזה עליו במאי האחרון.

KLA נכנסה לישראל לפני 35 שנים, ב-1986, ולפני כשנתיים רכשה את אורבוטק הישראלית. על מנת לעמוד בגידול המשמעותי בכוח האדם, החברה צפויה להגדיל בקרוב את נפח המשרדים שלה ב-1,500 מ"ר ואת שטחי החדרים הנקיים ב-2,500 מ"ר. ב-KLA אומרים כי היקף הייצוא של מכונות החברה שפותחו ויוצרו בישראל עולה על מיליארד דולר בשנה.

עליות בולטות בתוצאות הכספיות

לצד ההודעה על סבב גיוס העובדים הנרחב פרסמה KLA, שנסחרת בנאסד"ק, את התוצאות שלה לשנה הכספית 2021 ולרבעון האחרון שלה. החברה הדביקה את תחזיות האנליסטים ודיווחה על רווח שנתי של 2.08 מיליארד דולר, המהווה זינוק של 70% בהשוואה ל-2020. ההכנסות השנתיות שלה גדלו ב-20% ועמדו על 6.92 מיליארד. בחישוב רבעוני, הרווח גדל ביותר מ-10% ל-633 מיליון דולר וההכנסות – בכ-7% ל-1.93 מיליארד. בעקבות התוצאות הטובות אישר דירקטוריון החברה גידול של 17% בגובה הדבידנד והקצאה של שני מיליארד דולר לבעלי המניות לרכישה מחדש של מניות.

לדברי גיל וסולי, סמנכ"ל הכספים של KLA, "האיתנות הפיננסית של החברה, כמו גם התוצאות המרשימות לרבעון, מאפשרות לנו להמשיך להשקיע בהון האנושי ובמחקר ופיתוח. השקעות אלה יסייעו לנו לשמור על המעמד שלנו בשוק המוליכים למחצה".

אורי תדמור, נשיא KLA ישראל. התייחס לאחר פרסום התוצאות למחסור העולמי בשבבים ואמר כי הוא "פוגע בייצור סמארטפונים חדשים, טלוויזיות, רכבים או כל מוצר אלקטרוני אחר, ומשפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. לכן, כחברה, אנחנו עושים את כל מה שניתן כדי לסייע בשחרור הפקק שנוצר בתהליך ייצור השבבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים