KLA ישראל תגייס כ-150 עובדים חדשים השנה

לחברה האמריקנית הגלובלית, שרכשה את אורבוטק, כ-1,400 עובדים ● היא מתמחה בפיתוח וייצור פתרונות למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים ● כבר כעת החברה מגייסת 80 עובדים, וצפויה להציע בסך הכל 150 משרות חדשות ב-2021

אורי תדמור, נשיא KLA ישראל. צילום: יח"צ

KLA, חברה גלובלית המתמחה בפיתוח וייצור פתרונות למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, מגייסת כעת באינטנסיביות בישראל, ומציעה 80 משרות לפיזיקאים, מהנדסים, הנדסאים וטכנאים בתחומים אלקטרואופטיקה, חומרים, תעשייה וניהול, מערכות מידע ותוכנה.

ל-KLA, חברה אמריקנית גלובלית, נוכחות פיתוח, ייצור וייצוא משמעותית בישראל, בהיקף של מיליארדי שקלים בשנה, וזו מתקיימת כבר מאז 1986. לפני כשלוש שנים רכשה KLA את חברת אורבוטק הישראלית, כך שכיום היא מחזיקה בשני אתרים, במגדל העמק וביבנה, ומעסיקה כ-1,400 עובדים בארץ בסך הכל. 

"הרכישה של אורבוטק, והעובדה שבמהלך 35 השנים האחרונות KLA הגדילה את היקף ההשקעות באתר החברה במגדל העמק באופן עקבי, מדגימות היטב את האמון שרוכשת חברת האם ליכולות הפיתוח והייצור המתקדמות ולהון האנושי בישראל", אמר אורי תדמור, נשיא KLA ישראל.

"המכונות שאנו מייצרים מאפשרות את פריחת תעשיית האלקטרוניקה העומדת בבסיסם של מותגים כמו  נטפליקס או אמזון, וגם מכוניות אוטונומיות, מטוסים, שעונים חכמים, משחקי מחשב, טלפונים חכמים וכן הלאה", אמר תדמור. "אנחנו מתמודדים היום עם אתגרים בחזית הטכנולוגיה דרך חיבור למגמות המניעות את התעשייה קדימה, כמו 5G ו-Industry 4.0.  לדוגמה, השנה כבר הוצאנו לשוק מכונה מבוססת מנוע AI כמנגנון חדש לביטול שגיאות, פיתחנו סרטוני הדרכה מבוססי VR/AR עבור העובדים שלנו ברחבי העולם, לייעול תהליכי העבודה, יישמנו שיטות מתקדמות של Data Analysis, וידינו – עוד נטויה".

לירון יעקובי, מנהלת הגיוס של KLA. צילום: יח"צ

לירון יעקובי, מנהלת הגיוס של KLA. צילום: יח"צ

KLA דיווחה שהיא מציעה סביבת עבודה נעימה ותומכת, בדגש על גיוון והכלה, תוך מתן יחס מיוחד לעובדים מהחברה הערבית. "אנחנו משקיעים רבות בלימוד הצרכים הייחודיים של עובדים מהחברה הערבית, ומזמינים מהנדסים.ות להצטרף אלינו ולהשתלב בחברה המקדמת תרבות של גיוון והכלה בכל דרך אפשרית", כך אמרה לירון יעקובי, מנהלת הגיוס של KLA.

לדבריה, "ב- 2020, למרות הקורונה, גייסנו קרוב ל-150 עובדים חדשים, בשני האתרים שלנו, ואנו מעריכים כי גם ב-2021 נגייס כ-150 עובדים חדשים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איהאב משארגה

    אני מעונין לעבוד כטכנאי במחברת kla

  2. לריסה גרמן

    כל הכבוד והמון בהצלחה! האם מהנדס מכונות רלוונטי לחברה?

אירועים קרובים