הסייבר הישראלי ממשיך לרתוח: גארדיקור נמכרת לאקמאי ב-600 מיליון דולר

גארדיקור מפתחת פתרון תוכנה שבמקרה שתוקף חודש לרשת הארגונית, מפלח את הגופים בארגון, כך שכל אחד מהם פועל מחשובית באופן נפרד ● העסקה צפויה להיסגר עד סוף השנה

פבל גורביץ', סמנכ"ל בכיר באקמאי העולמית ומנהל פעילות מרכז הפיתוח של החברה בישראל.

שוק הסייבר המקומי ממשיך לבעבע: היום (ד') פורסם שגאדיקור הישראלית נמכרת ב-600 מיליון דולר – במזומן – לאקמאי האמריקנית. הרכישה צפויה להסתיים במהלך שלושת החודשים הקרובים, עד לסוף השנה.

גארדיקור הוקמה על ידי פבל גורביץ', המשמש כמנכ"ל, אריאל צייטלין, שהוא סמנכ"ל הטכנולוגיה, ודרור סלעי, המכהן כסגן נשיא לאזורי אסיה-פסיפיק. היא מונה 350 עובדים בישראל, ארצות הברית, קנדה, ברזיל, הודו, מקסיקו, פרו, אוקראינה ומערב אירופה. החברה מספקת פתרון פילוח (סגמנטציה) מבוסס תוכנה – ללא רכיבי חומרה – להגנה כוללת על מערכות ארגוניות ויחידות הקצה בענן ובשרתים הפנימיים. בשל הפילוח הרשתי, היה וחדר תוקף לארגון, הרי שכל גוף בארגון פועל באופן נפרד ואז התוקף לא יכול להסתובב כאוות נפשו בין המחשבים בו.

על לקוחותיה של הנרכשת נמנים חברות בתחומי הפיננסים, ספקי שירותים, וכן ארגוני בריאות, אי-קומרס וחינוך. גארדיקור גייסה 110 מיליון דולר מאז הוקמה ב-2013. הגיוס האחרון שלה היה ב־2019. אחד המשקיעים הראשונים בחברה היה אהוד ברק, לשעבר ראש הממשלה.

רכישת גארדיקור צפויה להניב לאקמאי הכנסות בגובה של בין 30 ל-35 מיליון דולר בשנת הכספים 2022, והרווח Non-GAAP צפוי לצמוח באותה השנה ל-30%.

אקמאי תשלב את פתרון האבטחה של הנרכשת בסל פתרונות ה-Zero Trust שלה. הרוכשת נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 17.3 מיליארד דולר, והיא ספקית גלובלית של שירותי רשת, אבטחה וענן. אחד ממייסדי אקמאי, דניאל לוין, נהרג בהתקפת הטרור על מרכז הסחר העולמי בספטמבר 2001.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים