קהילת ה-IT
איזה טלפון חכם לרכוש לארגון?
מה עדיף - iPhone, טלפון המבוסס על אנדרואיד או כזה שכולל את חלונות פון 8? בשאלה זו עסקו משתתפי פורום Mobility Israel של אנשים ומחשבים ● דור זכאי, ה-CTO של מוביסק, ו-MRS, מומחה אזורי של מיקרוסופט לתחום המובייל, אמר ש-"ההשוואה שעורכים בין המכשירים השונים לוקה בבעייתיות, כי העבודה של חלונות 8 מול הזיכרון ומול הגרעין היא שונה ולכן, החישוב של כמות צריכת כוח המיחשוב ומהירות העיבוד פחות רלוונטי"



