נס מינתה את משה דוד, בכיר לשעבר באמדוקס, למשנה לנשיא הקבוצה

דוד ינהל את מערך קווי העסקים של החברה, הכולל את פעילויות האינטגרציה והפרויקטים, מיקור-החוץ, הבדיקות וההדרכה ● המינוי מתווסף לשורה של מהלכי שינוי ארגוני שעורכת נס ישראל בהנהלתה, בעקבותיהם ידווחו מעתה לדוד שני סגני נשיא: רון טברסקי - מנהל קווי השירות למיקור-חוץ, ויורם מרציאנו - סמנכ"ל בכיר ומנהל העסקים בקו בדיקות תוכנה

הנהלת נס ישראל מינתה בסוף השבוע את משה דוד, בכיר לשעבר באמדוקס (Amdocs), למנהל מערך פתרונות הליבה של החברה ומשנה לנשיא נס ישראל. דוד ינהל את מערך קווי העסקים של החברה, הכולל את פעילויות האינטגרציה והפרויקטים, מיקור-החוץ, הבדיקות וההדרכה – ויפעל להרחבת הפעילות ולהוספת שירותים חדשים בעסקי הליבה. הוא ידווח ישירות לנשיא נס ישראל, אפי קוטק.

מינויו של דוד מתווסף לשורה של מהלכי שינוי ארגוני שעורכת נס ישראל בהנהלתה, כפי שפורסם לראשונה באנשים ומחשבים. עיקר השינוי הוא באיחוד מחדש של גופי המכירות – שפוצלו לפני שנה בלבד. בעקבות השינוי, ידווחו מעתה לדוד שני סגני נשיא בנס: רון טברסקי – מנהל קווי השירות למיקור-חוץ, ויורם מרציאנו – סמנכ"ל בכיר ומנהל העסקים בקו בדיקות תוכנה. נתיב שמואלי, סגן נשיא ומנהל השירות לשילוב לקוחות, ידווח מעתה לגיא דנציג, שמונה למנהל המכירות הראשי של החברה, במקביל לתפקידו כסגן נשיא. מעבר לזה, מדגישים ב-נס, כי לא יחול שינוי במעמדם של חברי ההנהלה.

בשש השנים האחרונות כיהן משה דוד כמנהל בכיר באמדוקס ובתפקידו האחרון שם ניהל את חטיבת צפון אמריקה של החברה. לפני כן מילא מגוון של תפקידי ניהול בכירים בקומברס (Comverse) ובחברות סטארט-אפ וכיהן כחבר דירקטוריון במספר חברות. דוד שירת בחיל האוויר בתפקידי פיקוד צוות אוויר. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בוסטון ותואר ראשון במדעי המחשב ובכלכלה מאוניברסיטת בר אילן.

עם השלמת שינוי המבנה הארגוני, תמנה הנהלת נס את המנהלים הבאים: צחי חדד – סגן נשיא בכיר לכספים, עינת אמיתי – סגנית נשיא בכירה למשאבי אנוש, בת שבע בוקר – סגנית נשיא בכירה ומנהלת המחלקה המשפטית, זוהר פרל – סגן נשיא בכיר לשיווק ופיתוח עסקי, גיל כהן – סגן נשיא בכיר ומנהל פעילות ה-BI, גיא דנציג – סגן נשיא בכיר ומנהל המכירות הראשי, משה דוד – משנה לנשיא נס ישראל ומנהל מערך פתרונות הליבה, צוריאל חורין – סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ומנהל פיתוח עסקים בעולם הפיננסי, אמיר חונגה – סגן נשיא בכיר ומנהל Emerging Solutions ודדי דבורסקי – מנהל קבוצת המוצרים, NessPRO.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. one who knows

    עם כל הכבוד למשה דוד , צריך לקרות נס גדול לנס טכנולוגיות ללא מנהיג ללא אסטרטגיה ללא מנהלים מתאימים ללא יתרון תחרותי בשוק נותר רק השם המגדל וההיסטוריה משה דוד תעשה חריש עמוק אתה מוקף במנהלים שרק יביאו אותך להפסדים

  2. צחי

    סוף סוף מישהו ירים את נס. באמת תותח. יאללה, תקצרו תהליכים ותמנו את משה למנכ״ל נס, הוא rain-maker

  3. שיר

    תותח על!!!!. המנהל הכי טוב שראיתי. איש מכירות ומנהל מדהים. אדם משכמו ומעלה לאחרונה, אמדוקס לא שומרת את הטובים באמת. נס צריכה לחגוג !!!

  4. אא

    Moshe is one of Israel's best Hi-Tech leaders and managers. AMDOCS lost and NESS won ....big time

אירועים קרובים