גיל זיסו, מנהל הסייבר והתשתיות בדואר ישראל – פורש

זיסו פעל בשנה החולפת לתכנון של מערך ה-DR של החברה, עבור השירותים הקריטיים של דואר ישראל - אשר יוקם במהלך שנת 2018

גיל זיסו, מנהל אבטחת המידע העולמי בסייברארק

גיל זיסו, ראש חטיבת הגנת הסייבר והתשתיות, דואר ישראל, פורש מתפקידו; כך נודע לאנשים ומחשבים.

לאנשים ומחשבים נודע כי בעוד שבועות ספורים ימונה לתפקיד בכיר בחברת IT ישראלית-גלובלית.

זיסו, בן 49, שימש בתפקידו בדואר ישראל במשך שנתיים. במהלך עבודתו בדואר ניהל זיסו את מערך הגנת הסייבר והיה אחראי על תכנית ההמשכיות העסקית של החברה. במסגרת תוכנית זו עמד בראש התכנון של מערך ה-DR של החברה, עבור השירותים הקריטיים בארגון – אשר יוקם במהלך שנת 2018. עוד היה אחראי להקמת ה-SOC הגלובלי של דואר ישראל.

במסגרת תפקידו היה זיסו אחראי ליצירת פלטפורמה המקנה לדואר ישראל יכולת התמודדות בעולם הגנת הסייבר – החל מארכיטקטורה ותשתית, עבור במודיעין סייבר, מתודולוגיה וצוות תגובה, ועבור בארכיטקטורת התממשקות מאובטחת בין הענן לארגון.

זיסו שירת במשך 23 שנים בחיל האוויר, רובן באופק, יחידת התוכנה של החיל. בתפקידו האחרון בצבא שימש כראש תחום מערכות תשתית של החייל. הוא השתחרר מהצבא בשנת 2012. זיסו הוא בעל תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת חשמל.

לאחר שהשתחרר מהצבא, עבד זיסו במשך ארבע שנים בטבע, שם היה מנהל תשתיות ואבטחת מידע תפעולי-גלובלי. עוד הוא עמד בראש תכנית החדשנות של טבע. בינואר 2015 קיבל זיסו אות הערכה והצטיינות על פועלו בשנת 2014. זאת, במסגרת כנס KickOff 2015, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2015.

20 הפרסים לבעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי חולקו בכמה קטגוריות: מודלים לחיקוי, מנמ"רים ראויים להערכה, מפעל חיים וסמנכ"לי הטכנולוגיות המצטיינים. זיסו קיבל את האות בקטגורייה האחרונה.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של זיסו. למקורביו הוא אמר כי "התקופה בדואר ישראל הייתה מרתקת ומאתגרת – הן ברובד הטכנולוגי והן בזה העסקי. הארגון נמצא בתנופה מדהימה. למדתי רבות מהארגון והרגשתי אף שאני תורם לו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים