"אתגר המנמ"ר – להצליח לפעול בסביבה היברידית"

לדברי מייקל לונגמן, סגן נשיא בכיר באיטון, "על המנמ''ר להיות מעין מנצח על תזמורת בשלט רחוק" ● "עליו לדאוג שכל האפליקציות הנמצאות בסביבות השונות - יהיו ברמת זמינות גבוהה"

מייקל לונגמן, סגן נשיא בכיר, איטון. צילום: פלי הנמר

"המנמ"ר ניצב בפני שלל אתגרים בימינו אלה. לצד כל המצוקות התקציביות מולן הוא עומד, לצד הצורך לענות על יותר דרישות ליותר שירותים ומוצרי IT מצד הלקוחות, הפנימיים והחיצוניים, יש לו אתגר-על: להצליח ולפעול בסביבה היברידית", כך אמר מייקל לונגמן, סגן נשיא בכיר, איטון (Eaton).

לונגמן, המשמש בחברה גם כמנכ"ל חטיבת Power Quality and Electronics, ביקר באחרונה בישראל. בראיון לאנשים ומחשבים הוא אמר כי "על המנמ"ר להיות מעין מנצח על תזמורת בשלט רחוק. עליו לפעול בהצלחה בסביבה היברידית, בדטה סנטר המסורתי, במערכי מחשוב הנמצאים באירוח, בענן פרטי, ציבורי והיברידי. בתוך כל זה, עליו לדאוג שכל האפליקציות הנמצאות בסביבות השונות יהיו ברמת זמינות גבוהה".

לשם כך, אמר, "עליו לחשוב כמו מנהלי התשתיות של גוגל (Google) ופייסבוק (Facebook), כלומר לדאוג שלכל אפליקציה תהיה תשתית ה-IT המתאימה לה, על מנת שהיא תספק את היכולת לעבוד גם במצבי קיצון, של עומס. אין פתרון אחד המתאים לכלל האפליקציות, ולכן נדרש מיפוי של האפליקציות וחלוקת פתרונות בהתאמה 'אישית' לכל אחת מהן".

איטון, אמר לונגמן, "היא אחת מהחברות הגדולות בעולם התעשייתי, ולה היסטוריה ארוכה, בת יותר מ-100 שנה – היא נוסדה בשנת 1911. החברה מונה כ-100 אלף עובדים הפועלים ב-175 מדינות. מחזור המכירות שלה בשנת 2016 עמד על 20.9 מיליארד דולר".

הוא הסביר כי החברה פועלת בשתי זרועות, האחת התעשייתית, שם פעילותה מתמקדת במערכות הידראוליות, עולם התעופה והחלל ועולם התחבורה וכלי הרכב. הזרוע השניה, ציין, פועלת בעולם החשמל: "החברה מספקת מיתוג ואוטומציה לחשמל, תעשייה, תאורה, מערכות אל-פסק, ציוד תשתיות IT, מרכזי נתונים, מערכות בקרה ועוד".

לסייע למנמ"ר לעצב את הדטה סנטר

לדבריו, "אנו יכולים לסייע למנמ"ר ולאנשי התשתיות שלו לעצב את הדטה סנטר ולהטמיע את הפתרונות המתאימים לו, לפי צרכיו".

"הייחודיות שלנו נובעת מהעובדה שאנו יודעים לקשר בין מערכות ה-IT למערכות האנרגיה, תוך יצירת חיסכון תפעולי ותקציבי בשני השדות הללו. כך, אנו יודעים מתי נדרש להעביר אפליקציה כלשהי מדטה סנטר אחד למשנהו, או משרת אחד לשני".

"מהצד השני, אנו יודעים לבצע את ההתאמות בין מערכות האנרגיה למערכות ה-IT. מדובר במשחק דו-כיווני, של זמינות האפליקציות מצד אחד, וחיסכון אנרגטי בצד השני".

הוא הוסיף כי "אנו מספקים מערכות אל-פסק לתשתיות של הדטה סנטר ומסייעים לארגונים להתמודד עם היבטים של וירטואליזציה ומחשוב ענן בעולמות התוכנה, החומרה והחשמל".

"ספינת הדגל שלנו היא מערכות אל-פסק מרובות מגה-ואטים, המנוהלות ביעילות ובמודולריות, תוך טיפול בהיבטי השבתה ועומסים. המערכות יודעות לווסת מצבים של עומס נמוך וגבוה, בלי ועם השבתה, לטובת מיטוב הניצול של האנרגיה. מדובר ברכיבים חדשניים בעולם שמרני. המטרה במערכות אל-פסק היא להחזיק את המערכות פועלות – עד שהגנרטור יחל לעבוד או יתייצב. עולם החומרה בתחום הצטמצם, והדגש הוא על תוכנה שמנהלת ומכבה שרתים לפי הצורך".

לונגמן סיים באומרו כי "אנו יודעים להעביר מסרים בין תשתיות האנרגיה לתשתיות ה-IT, כך שתיווצר אופטימיזציה בשתי התשתיות, תוך טיפול בהיבטי יעילות אנרגטית, תכנונים ארוכי טווח, עמידה בביצועים ומענה לעומסים ולצפיפות".

ומה בישראל?

אלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality, איטון תעשיות ישראל, מגזר החשמל, אמר כי "אנו פועלים בישראל זה ארבע שנים, וכבר צברנו בסיס לקוחות של מאות ארגונים. בין לקוחותינו ניתן למנות את משרד הביטחון ורכבת ישראל. מערכות שלנו מותקנות במערכי האירוח של Med-1, גלובל דטה סנטר ובזק בינלאומי".

אלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality, איטון תעשיות ישראל, מגזר החשמל. צילום: פלי הנמר

אלכס סורדין, מנהל חטיבת Power Quality, איטון תעשיות ישראל, מגזר החשמל. צילום: פלי הנמר

לדבריו, "נתח השוק שלנו בתחום מערכות אל-פסק גדולות, של יותר מ-100 קילו ואט – הוא מהגדולים בשוק. יש לנו בשוק הישראלי פרויקטים במגזר הביטחוני, פרויקטי תשתיות ודטה סנטרים".

סורדין סיים בציינו כי "נגדיל את היקף הפעילות בשוק הישראלי השנה, כי הארגונים צמאים לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים, שמניבים ערך עסקי-כלכלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים