חנן אלטיף, VMware: "העולם הולך לכיוון של 'הכל מוגדר תוכנה'"

לדברי אלטיף, מנהל שותפים לאזור אגן הים התיכון בחברה, "העידן החדש מתאפיין במחשוב נייד, מבוסס ענן - אנו מהווים עבור ארגונים את הגשר בין שני העולמות, ומספקים את היכולת לנוע לעבר העולם החדש"

חנן אלטיף, מנהל שותפים לאזור אגן הים התיכון, VMware. צילום: ניב קנטור

"עולם המחשוב משנה את פניו בלא היכר. כיוון ה-IT הוא Software Define Everything, משמע שכל רכיבי המחשוב, בכל השכבות, יהיו מוגדרי תוכנה". כך אמר חנן אלטיף, מנהל שותפים לאזור אגן הים התיכון, VMware.

אלטיף דיבר בפתח כנס שותפים בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג'), באולם אירועים סטוקו במגרשי הטניס ברמת השרון.

עידן המחשוב של העבר, אמר אלטיף, "התאפיין בשרת-לקוח. העידן החדש מתאפיין במחשוב נייד, מבוסס ענן. אנו מהווים עבור ארגונים את הגשר בין שני העולמות, ומספקים את היכולת לנוע לעבר העולם החדש".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"סיימנו את שנת הכספים 2014 עם מחזור של שישה מיליארד דולר – נתון המשקף צמיחה שנתית של 17%", אמר אלטיף. "VMware היא אחת מחמש חברות התוכנה הגדולות בעולם והצומחת ביותר ביניהן". הוא הוסיף כי "על פי STKI, אנחנו חברת תשתיות התוכנה הגדולה בישראל. המערכות שלנו מצויות אצל קרוב ל-100% מהארגונים הגדולים בישראל".

שלושה כיוונים אסטרטגיים

לחברה, אמר אלטיף, "שלושה כיוונים אסטרטגיים. הראשון הוא SDDC, דטה סנטר מוגדר תוכנה, במסגרתו כל תשתיות המחשוב יהפכו לקובייה וירטואלית אחת ומנוהלת. החומרה תהיה מוקפת תוכנה, מנהלת את החומרה ועושה וירטואליזציה לכל המרכיבים. הכיוון השני הוא ענן בן כלאיים, המשלב בין ענני המחשוב הפרטי והציבורי. הרגל השלישית היא הטיפול בתחנות הקצה והפעילות בעולם המחשוב הנייד – ניהול כלל הרכיבים של המשתמשים, תוך טיפול בהיבטי אבטחת מידע". אלטיף סיים בציינו כי החברה משקיעה בשותפים העסקיים שלה, וכי היא תמשיך להעמיק את הקשר עימם.

שמוליק ענתבי, מנהל אזור אגן הים התיכון, VMware. צילום: ניב קנטור

שמוליק ענתבי, מנהל אזור אגן הים התיכון, VMware. צילום: ניב קנטור

שמוליק ענתבי, מנהל אזור אגן הים התיכון, VMware, אמר כי החברה נוסדה ב-1998, לה חצי מיליון לקוחות ארגוניים ו-18 אלף עובדים. בארץ, ציין, החברה פעילה מאז 1998, היא רכשה ארבע חברות, ועל בסיסן הקימה את מרכז המו"פ שלה. מאז 2010, ציין ענתבי, "אנו ממוקמים ברביע הקסם העליון בתחום הפעילות הראשוני שלנו, וירטואליזציה של שרתים – בחזון וביכולת המימוש".

"עולם המחשוב משתנה ובמסגרתו הדטה סנטר הופך לדיגיטלי", סיכם ענתבי. "המגמה מתרחשת בכל מגזרי התעשייה. יחד אתכם, השותפים העסקיים, נוכל לעשות את המהפכה ב-2016-2017. זה ידרוש פעולה גם בהתמודדות מול סוגים חדשים של איומים שהם אתגרים, המקבילים ל-Airbnb ולאובר (Uber). הטכנולוגיה נמצאת בחזית של כל מגזר תעשייה, וה-IT נדרש לספק מענה לכל דרישה, עם חדשנות, מיקוד בחוויית המשתמש ואבטחת מידע".

התקופה הכי מאתגרת בתעשייה

נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל, אמר כי "אנו בתחילתה של תקופה מעניינת והכי מאתגרת בתעשייה. ה-IT משתנה מקצה לקצה, והארגונים, הלקוחות שלנו, רוצים לעשות את השינוי ולהפוך את עצמם מקצה לקצה". VMware, ציין אמסטרדם, "נמצאת בלב הפעילות ובעין הסערה". הוא ציין ארבעה כוחות המניעים לדבריו את ה-IT הארגוני: ענן ציבורי, XaaS – הכל כשירות, הדור השלישי של האפליקציות, וה"הצטרכנות", הקומודיטיזציה. "אנו 'הבעלים' של הענן ההיברידי עם יכולת להרחיב את הדטה סנטר הארגוני", הסביר. "בתחום XaaS, יש לנו לקוחות ששינו את הדרך בה הם מפתחים מוצרים, עם קיצור משך הפיתוח באופן דרסטי. לגבי אפליקציות, פיבוטל (Pivotal) מפתחת את הדור הבא, השלישי שלהן, עם תפיסה חדשה, וקישור ל-Big Data ולניתוח צופה פני עתיד, Analytics. העולם הולך לתשתיות המשולבות בצורה הדוקה, Hyper-Converged, וזה מה שאנו מספקים ללקוח הארגוני".

נתי אמסטרדם, מנכ''ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

"אנו מאמינים", סיכם אמסטרדם, "שהגיע הזמן ל-IT שונה, מהיר, מגיב ועונה דרישות, המאפשר לצמוח בהיקפים גדולים בלא רכישות מורכבות. לחברה יש שלוש רגליים: האחת, Instant – הקצאה ואספקה מהירות של שירותים ומשאבים, עם גישה מהירה מהדטה סנטר לרכיבים; השניה, היברידיות שקופה, המתבססת על איחוד עננים, ומעל כל זה – אבטחת מידע".

את האירוע חתמה הרצאתו של ד"ר אייל דורון, מנחה סדנאות מנהלים, על פיתוח חשיבה יצירתית ואושר במאה ה-21.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים