ניהול פרויקטי פיתוח בשיטות אג'ייל וכלי Jira – חלק ד'

JIRA Software נבנתה במיוחד לעבודה בסביבה ארגונית ● הפלטפורמה מאפשרת הקמה של לוחות אג'ייל מגוונים, העונים לצורך של צוותי עבודה מכל סוג בארגון

JIRA

בכתבה הקודמת כתבנו על JIRA שהיא אחת המערכות המובילות בעולם לניהול פרויקטים, משימות ותהליכי העבודה, ומאפשרת יישום של שיטות ניהול מתקדמות בשילוב עם כלים ייחודיים לשיתוף מידע ושיפור התקשורת בין צוותי העבודה.

ציינו שפלטפורמת תוכנת JIRA מספקת כלי עבודה חכמים לניהול צוותים, תכניות ופרויקטים באג'ייל. צוותי העבודה המשתמשים ב-JIRA Software מייעלים תהליכי עבודה, משפרים יכולת חיזוי והערכות זמנים ומקצרים תהליכי פיתוח.

ראינו שעושר התכונות של JIRA Software מאפשר למנהל הפרויקט לתכנן בגמישות ולאמץ את שיטות העבודה הטובות והזריזות ביותר עבור הארגון אותו הוא משרת.

וכן התוודענו ל-JIRA Service Desk שהיא פלטפורמה משוכללת ופתרון מקיף לניהול Service Desk, הכולל ניהול טיקטים ובעלי תפקידים, SLAs מתקדמים, ניהול תורים (queues) ומסלולי טיפול בהתאמה אישית, דיווחים בזמן אמת ותעדוף אוטומטי לפי דרגות חומרה ועדיפות.

הכלי מאפשר מעקב ובקרה מרגע פתיחת קריאה (Ticket), דרך כל מחזור החיים ועד לסגירתה. הכלי כולל פורטל לקוחות אינטואיטיבי וקל לשימוש המאפשר ללקוחות לפנות לתמיכה בקלות ולעקוב באופן שוטף אחרי כל הטיקטים שנוצרו על ידם.

למערכת ה-JIRA יש יתרונות נוספים כמו למשל:
ידידותית למשתמש – הטמעה מהירה ונוחה, חוויית המשתמש של JIRA מאפשרת למידה עצמית מהירה והתחלת עבודה מיידית של משתמשי הקצה. JIRA מספקת למשתמש כלי עבודה המייעלים את עבודתו.
מכילה כלים מובנים להגברת שיתוף הפעולה (Collaboration) בין חברי הצוות וחברי הפרויקט. מאפשרת לאנשים להוסיף הערות סביב משימה או דרישה, להזכיר אנשים בתוך הערה (ובכך הם יקבלו מייל עם פירוט ההערה), רישום לקבלת התראות במייל על שינויים לדרישה ועוד.
ביצועים ויציבות – JIRA הינה מערכת יציבה במיוחד עם ביצועים מעולים – המערכת מומשה כ-SPA (ר"ת Single Page Application) לטובת ביצועים מהירים למשתמש ונוחות שימוש.
● מערכת גמישה במיוחד – עונה על צרכי הארגון באמצעות כלי ניהול וקינפוג מובנים ואוסף תוספים ענק. פועלת בענן או בשרת מקומי.
קהילת משתמשים רחבה – למערכת קהילת משתמשים ענפה המספקת מידע בזמינות גבוה לכל צורך.

אג'ייל בהטמעה ארגונית

JIRA Software נבנתה במיוחד לעבודה בסביבה ארגונית. הפלטפורמה מאפשרת הקמה של לוחות אג'ייל מגוונים העונים לצורך של צוותי עבודה מכל סוג בארגון.

המערכת מסנכרנת בין לוחות העבודה על מנת ליצור תיאום גם בסביבה דינאמית זו, ומאפשרת לעקוב אחר התקדמות המשימות בצוותים ובארגון כולו.

לזכותה של המערכת אפשר לומר שההטמעה והדרכה על רכיביה השונים היא פשוטה. פשוט נסו ותיווכחו בעצמכם בתועלות של השימוש במערכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים