סטפן שול, אינפור: "בין אם אתה הצבא הישראלי או מסעדה – כולם דואגים למידע שלהם"

"החברות נמצאות עם הפנים לענן והן רק יכולות להרוויח מזה", אמר שול, אחד משני הנשיאים של החברה

סטפן שול, נשיא אינפור

כשסטפן שול, אחד משני הנשיאים של אינפור (Infor), חברת ה-ERP השלישית בגודלה בעולם, ניגש לדבר לקהל הגדול שנאסף באמפי תיאטרון המרכזי של מרכז הקונגרסים בפריז, בו התקיים כנס Inforum האירופי לאחרונה, הוא עשה זאת בשלוש שפות – צרפתית, גרמנית ואנגלית. אז בעוד שהאנגלית והצרפתית הן משהו שניתן לצפות לו מאדם שנולד וגדל בקנדה, הרי שלשמוע גרמנית כל כך חלקה שגם נשמעת נכון ועם המבטא הראוי, זה דבר מרשים מאוד. מאוחר יותר, בפגישה אישית איתו, הוא מתגלה לא רק כאיש מרשים, אלא גם כאדם שמאוד אוהב את מה שהוא עושה, ואף מתלהב ממנו. ובהחלט יש מה להתלהב, כמו שגם הלקוחות בישראל, בה מייצגת אינטנטיה כנציגה של אינפור ופתרון ה-M3 שלה, נוטים לעשות.

אולי אתה יכול להסביר איך אינפור מתמודדת עם שאלת התעשיות הבטחוניות, או לכל הפחות אלה שזקוקות לכמה שיותר אבטחה?
"תעשיות אוויריות ותעשיות בטחוניות (Defence), הן חשובות לנו מאוד. אם מנסים לחשוב על חברה שיכולה להיות דומה לאלה שאנחנו חושבים עליהן בישראל – זו בואינג (Boing), בטח בכל מה שקשור לבנייה של מטוסים ובנייה של נשקים. על לקוחותינו נמנים גם הרבה מאוד סוכנויות פדרליות, וגם חברות כמו אקסלוס שבונות את ה-Hamway (ג'יפים שמיועדים בין השאר לפעילויות צבאיות – ע"פ), ומשקפי ראיית לילה עבור הצבא. דוגמא טובה נוספת היא BAE, שמייצרת מטוסי קרב. ואני נותן את כל הדוגמאות כדי  להראות שסוכנויות ממשלתיות זה עסק די גדול עבורנו ברחבי העולם".

דואגים להיות בחוד החנית

"המוצר שהחברות האלה משתמשות בו, ה-LN, הוא מוצר שהאבטחה נמצאת בבסיס שלו. כל החברות האלה נמצאות עם הפנים לענן, וכשלוקחים בחשבון ששותפת הענן של אינפור היא אמזון (Amazon), שידועה בכל מה שקשור להגנה שהיא מספקת, בטח בסדרי גודל של חברות כמו שהזכרתי, אפשר להבין שמדובר בנושא שחשוב לנו ושאנחנו שאנחנו דואגים להיות בחוד החנית שלו".

בהמשך לשאלה הזו – אחת המגמות בהן החברה מבקשת להתמקד היא הליפט אנד שיפט. תוכל להסביר איך תהליך כזה עובד עם חברה שחרדה בכל מה שקשור לאבטחה?
"שתי הבעיות הגדולות ביותר במקרה הזה הן תרבות עבודה ופוליטיקה. לא היכולות, לא הטכנולוגיה, אין שום בעיה שאנחנו לא יכולים לפתור בכל מה שקשור לפרטיות או למידע או לאבטחה או האופן בו אנחנו בונים את הדטה בייס או האפליצקיות – היכולות שלנו מצוינות בעניין הזה. אגב, זה לא משנה אם אתה הצבא הישראלי ואם אתה מסעדה – כולם דואגים למידע שלהם".

ואיך באמת מטפלים בנושא של התרבות? זה הרי חשש לגיטימי בסך הכל – חברות לא רוצות להעביר את האפליקציות הכי חשובות שלהן לענן?
"אז הן לא חייבות את האפליקציות הכי חשובות. אבל אנחנו כן נרצה ונבקש להעביר את האפליצקיות הפחות חשובות וקריטיות, נניח HR או CRM. אין סיבה שאפליקציות כאלה לא יהיו בענן. ואז ניתן להן להתרגל לרעיון בקצב שלהן. אנחנו מבקשים מהלקוח לסמוך עלינו, כי ברגע שהוא יעשה את זה הוא יגלה שהוא רק יכול להרוויח מזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים