גוגל בחרה: 10 האפליקציות הטובות ביותר לאנדרואיד

חברת הענק בחרה באפקליציות ב-10 קטגוריות שונות – מהמשחק הטוב ביותר ועד הסטארט-אפים, מפרס האינדי ועד לאפליקציה הגלובלית ביותר

חשוף ומבויש. אנדרואיד

בגוגל (Google) יודעים לספר שנכון להיום, חנות האפליקציות של החברה, Google Play, משרתת יותר ממיליארד משתמשים בכל חודש ולדבריהם, כל אחד יכול למצוא בה את האפליקציה שהוא צריך. זו כנראה הסיבה שהחברה החליטה, בפעם הראשונה, לתת כבוד בצורה מרוכזת לכמה מהאפליקציות שנמצאות בחנות, ובחרה את אלה שנחשבות על ידה לטובות ביותר לאנדרואיד (Android) ל-2016.

האפליקציה הטובה ביותר ביניהן היא, על פי גוגל, Houzz, שמאפשרת לתכנן שדרוג פנימי של בתים בכל ההיבטים ובכל הרהיטים. המשחק הטוב ביותר לסביבת האנדרואיד שבחרה החברה הוא Clash Royale – משחק אסטרטגיה ולחימה מרובה משתתפים בזמן אמת. המשחק הזה הוא ממשיכו של Clash of Clans, שהגיע בזמנו גם כן למעמד של להיט. עוד משחק שזכה לתשומת הלב של הבוחרים, הפעם במסגרת פרס האינדי, הוא Alphabear – פאזל מילים, שמגיע מחברה שאף היא כבר שחררה להיט בשם Triple Town.

בסך הכול חילקה גוגל את התארים ב-10 קטגוריות שונות, כשברוב המקרים מדובר באפליקציות חינמיות. כך, למשל, היא בחרה את האפליקציה הכי חדשנית – NYT  VR, את האפליקציה שמשתמשת הכי טוב בכלי העיצוב של Material Design – אפליקציה בשם Robinhood, ואת היישום שעושה את השימוש הטוב ביותר בשירותי המשחק של החנות – Table Tennis Touch.

כאפליקציה הטובה ביותר למשפחות נבחרה Thinkrolls 2, כ-"מאמצת המוקדמת" הוכתרה World Around Me וכאפליקציה הגלובלית ביותר צוינה Pokemon Shuffle Mobile. בקטגוריית הסטארט-אפים נבחרה Hopper.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיכל

    "ריבוע מילים" - אפליקציה מספר 1 למשחקים! לחובבי הזאנר תשבצים ותשחצים https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wordsquare.gili.relativelayout משחק מילים מצויין, משחקת בכל רגע פנוי שיש לי

אירועים קרובים