תוכן שיווקי

BICS ישראל ו-SAP משיקות פתרון BI חדשני

10/09/2014 13:10
סאפ

הפיתרון מותאם ללקוחות SAP Business One הפתרון מאפשר להעלות לאוויר מערכת BI ארגונית תוך שעות בודדות. חברת בי.אי.סי.אס (BICS ) ישראל בשיתוף חברת SAP, משיקות פתרון  BI חדשני בשיטת Plug & Play, המבוסס על פלטפורמת ה- SAP Business Intelligence ומיועד ללקוחות.

פתרון ה-BI  החדש – Business One BI360°, פותח על ידי BICS  ישראל ויושק במפגש מיוחד שיתקיים ב-10 בספטמבר במשרדי SAP ברעננה בהשתתפות נציגי SAP  ישראל ובראשם  רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות SME ומנהל השותפים העסקיים, גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One ושרון בן-ארי, מנהלת השותפים של SAP.

Business One BI360° עונה על הצורך הארגוני של לקוחות SAP Business One לפתרוןBI  חדשני, מהיר וקל לתפעול בזכות שיטת Plug & Play. הפתרון מבוסס על פלטפורמת ה-BI   המובילה של חברתSAP  – SAP BusinessObjects בגרסה 4 , הכוללת גם את ה- SAP Lumira כפתרון Self-service BI .

לדברי גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One, ב-SAP ישראל, "פתרון Business One 360° הינו פתרון BI איכותי, מהיר ופשוט ליישום, המספק ערך מוסף רב וייחודי ללקוחות SAP Business One.  הפתרון מותאם עסקית וטכנולוגית ללקוחות SAP Business One , שהינם ארגונים מסדר גודל קטן ובינוני, בכך שהתקנתו, הפעלתו והשימוש בו הינם בשיטת   Plug & Play וחוסכים משאבים רבים. מארזי המידע המוכנים מראש, הכוללים: דאשבורדים, מנגנוני התראה ודוחות, הן למשתמשי PC והן למשתמשי מובייל, מאפשרים לעבוד עם המערכת תוך שעות בודדות מרגע הפעלתה."

אדיר אורן מנכ"ל BICS , מציין כי "לאחר בחינה שלנו את צרכי ה- BI עבור שוק לקוחות SAP Business One זיהינו את הצורך של קהל לקוחות זה לפתרון BI איכותי ובמחיר ריאלי. עם זיהוי הצורך ובגיבוי ושיתוף פעולה עם SAP ישראל, התחלנו ללמוד את השוק והחלטנו על פיתוח מוצר ללקוחות SME. לשם כך גייסנו לשורותינו את ענת שקד, מנהלת מוצר מנוסה בתחום ה- BI  ללקוחות SAP Business One עם ידע וניסיון רב שנים בשוק זה והקמנו מעבדת פיתוח ייחודית בענן. כל זאת לצד צוות פיתוח מוביל בתחומו בהובלתו של ה- CTO  שלנו שלומי ויס".

אורן מוסיף כי "אנו מפתחים את המוצר שלנו ללקוחות SAP Business One אשר רצים על גרסת SQL  ועל SAP HANA , ואנו צופים ביקוש רב לפתרון זה. כיום כבר יש לנו מספר לקוחות אשר משתמשים בגרסה 1.0 של הפתרון ואנו מזמינים לקוחות נוספים להכיר ולהתרשם מהיכולות של פתרון זה עבורם".
לפרטים נוספים והרשמה לאירוע השקת הפתרון לחצו כאן.

אירועים קרובים