אילו אמוג'ים צפויים להגיע לניידים בשנה הבאה?

ב-2018 אמורים להצטרף למאגר האימוג'ים הנרחב עוד 67 ציורונים חדשים שירחיבו את יכולותיכם להעביר מסרים בלי לומר מילה ● אילו עוד אמוג'ים צפויים לעטר את המסרים שאנחנו שולחים החל מהשנה הבאה?

כמה מהאמוג'ים החדשים. מקור: Unicode Consortium

אנשים משוגעים על אמוג'ים, או כך לפחות נדמה. אפילו בקולנוע, אמוג'י: הסרט חטף מהמבקרים, אבל עדיין הרוויח כמעט 25 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להצגתו.

ב-2018 צפויים להצטרף 67 אמוג'ים חדשים למאגר הסמלילים הקיים. הם אולי לא כיכבו בסרט הראשון עליהם אבל יש להם סיכוי רציני להיות חלק מהסרט השני בסדרה, אם וכשיצא לאקרנים.

האמוג'ים האלה לא צצים יש מאין. את המקבץ החדש בחנה ומציעה קבוצת Unicode Consortium, שבה חברים נציגים של ענקיות ההיי-טק אדובי (Adobe), גוגל (Google), פייסבוק (Facebook), אפל (Apple) ואחרות. בתוך הקונסורציום פועלת ועדת משנה לאמוג'י, שאוספת ובוחנת רעיונות לסמלילים.

בין 67 האמוג'ים שמיועדים להיכנס למאגר הקיים תמצאו, למשל, סמיילי עם עיניים מחייכות ושלושה לבבות; סמיילי עם עיניים מחייכות, צפצפת וכובע מסיבות; קקי עצוב; קרקפת עם שיער ג'ינג'י; עצם; שן; ונעלי עבודה.

אל מחלקת בעלי החיים האהובה מגיעים, בין השאר, יתושה, תוכי, ראקון, למה ואפילו מיקרוב. ממדור המזון נזכה, למשל, למנגו, קאפקייק ומלח מנוער. יש גם סקייטבורד, צלחת פטרי, מצפן ועוד. בנוסף, וממש לא רלוונטי למזג האוויר של התקופה הנוכחית אבל עשוי להתאים למועד ההשקה של האמוג'ים החדשים – נכלל בהצעה פרצוף כחול קופא מקור עם נטיפי קרח ושיניים נוקשות.

הרשימה תינעל רק במועד מאוחר יותר השנה, אז אל תיקשרו אליהם בינתיים… אוקיי?

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    למדתי לאהוב אותם וּלהשתמש בהם. שאלה מעשית: האם כל אדם יכול לשלוח הצעות? אם כן- למי שולחים? האם מקבלים על זה כסף?

אירועים קרובים