רד
המשך הפרויקט: בכירים מסכמים את השנה בהיי-טק
בכירים בהיי-טק הישראלי מסכמים את השנה, שעמדה בסימן משבר הקורונה העולמי החריף, וצופים כיצד הענף יעבור את תשפ"א ● פרויקט מיוחד לראש השנה ● חלק ב'
הושקה תוכנית לשילוב סטודנטים בפארק ההיי-טק גב-ים נגב
בין החברות המשתתפות בתכנית אפשר למנות את מלאנוקס, טבולה, פלייטיקה, אולסקריפטס, אלביט מערכות, מערך הסייבר הלאומי, רד, אודיוקודס ועוד רבות אחרות
זהר זיסאפל: "לכולכם תהיה עבודה בהיי-טק בסיום הלימודים"
מלגות בהיקף 65 אלף שקל ניתנו ל-13 סטודנטים וסטודנטיות למדעי המחשב ● זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת: "היכולות והגמישות להסתגל לסיטואציות חדשות – ומהר - של צעירים כמוכם, יאפשרו להיי-טק הישראלי לשמור על מקומו בזירה הגלובלית שמשתנה לנו בקצב מהיר מבעבר״
נשים ומחשבים: לי צרפתי, רד
מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: לי צרפתי, ראשת צוות פיתוח בתחום Network Virtualization, במרכז הפיתוח של חברת רד בבאר שבע
מיהם בכירי ענף ההיי-טק שזכו בתואר "מנהיגי התעשייה" של ישראל?
ד"ר יוסי ורדי, מקסין פסברג, האחים יהודה וזהר זיסאפל, מוריס קאהן ושמעון אקהויז נכללים בין 12 ותיקי התעשייה הישראלית, שיקבלו את התואר במלאות 70 שנים למדינה ● האותות יחולקו בטקס שיתקיים בקרוב במעמד נשיא המדינה, ראובן ריבלין
מחקר: סייבר – אחת הסיבות למעבר לרשתות מבוססות מיתוג מנות
המחקר התבצע בקרב חברות החשמל המובילות בארצות הברית, ובחן את המגמות וסדרי העדיפויות הטכנולוגיים שלהן



