זהר זיסאפל: "לכולכם תהיה עבודה בהיי-טק בסיום הלימודים"

מלגות בהיקף 65 אלף שקל ניתנו ל-13 סטודנטים וסטודנטיות למדעי המחשב ● זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת: "היכולות והגמישות להסתגל לסיטואציות חדשות – ומהר - של צעירים כמוכם, יאפשרו להיי-טק הישראלי לשמור על מקומו בזירה הגלובלית שמשתנה לנו בקצב מהיר מבעבר״

מברך בזום. זהר זיסאפל, ממיסדי רד וקבוצת רד-בינת. צילום: יח"צ

רד, ספקית גלובלית של פתרונות גישת טלקום, המשיכה גם השנה במסורת שהחלה בה לפני יותר מעשור ותרמה מלגות לימוד בהיקף של 65 אלף שקל ל-13 סטודנטים וסטודנטיות. המלגות ישמשו למימון הוצאות המחיה של מקבליהן. הטקס החגיגי התקיים ברוח הזמנים – בזום.

"היכולות והגמישות להסתגל לסיטואציות חדשות – ומהר – של צעירים כמוכם, יאפשרו להיי-טק הישראלי לשמור על מקומו בזירה הגלובלית שמשתנה לנו בקצב מהיר מבעבר״, אמר זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת, בדבריו למקבלי המלגות מבית הספר למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-אביב יפו. ״יש ירידה בלא מעט תחומים, ומסתמן מיתון עולמי, וזה ישפיע על כולנו, אבל אני צופה שבהיי-טק יהיה עודף ביקוש ולכולכם תהיה עבודה בסיום הלימודים״, העריך זיסאפל.

במפגש הווירטואלי לקחו גם חלק סמנכ"לית משאבי האנוש של רד, דניאלה אילן, נשיא המכללה האקדמית תל-אביב יפו, פרופ׳ שלמה בידרמן, סגנית הנשיא לקשרי חוץ, ליאת וייס שחף, מנכ״ל המכללה, בני אלון, דיקן בית הספר למדעי המחשב, פרופ׳ גדעון דרור ודיקנית הסטודנטים, מיכל רז.

לדברי פרופ׳ בידרמן, המלגות יהוו חבל הצלה משמעותי עבור הסטודנטים בתקופה המאתגרת, שבה רובם הגדול איבד את מקור הפרנסה, ועדיין הם נדרשים לעמוד בכל חובותיהם לתואר התובעני. "גם בימים הלא קלים הללו, אנו עושים הכל כדי לאפשר לכם לצאת לעולם התעסוקה מצוידים בסט של כלים שיאפשר לכם לשגשג בשוק העבודה שהשתנה לנו בין יום", אמר פרופ' בידרמן.

לדברי עדי שץ, סטודנטית שנה ב' למדעי המחשב במכללה, ללא המלגה הכל כך חשובה האת היא לא הייתה יכולה לראות את עצמה מצליחה לתמרן בין עבודה ולימודים ובטח שלא מצליחה לשמור על ממוצע ציונים כל כך גבוה. "זאת השנה השנייה שאני מקבלת את המלגה, והיא נתנה לי את השקט גם בשנה שעברה ועוד יותר השנה להמשיך ולהתרכז כל כולי בלימודים ולתת את המאה אחוז שלי בעשייה מקצועית. בתקופה הכל כך מאתגרת הזו, אנחנו סטודנטים טובים יותר היום ואנשי עבודה רווחיים יותר מחר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים