סיסקו
האם רד-האט היא יעד הרכישה הבא של אורקל?
תלוי את מי שואלים בקרב האנליסטים בוול סטריט - ומתי ● סברה נוספת: אם לא אורקל תהיה זו שתרכוש את רד-האט, אנליסטים ועיתונאים כלכליים מעריכים, כי ייתכן שיבמ תעשה זאת ● מועמדת נוספת לרכישה: סיסקו
יוסי גז, 3Com: "ארגונים מבינים היום שלא צריך לשלם את הפרמיה של סיסקו"
לדברי גז, מנכ"ל ישראל ותורכיה ב-3Com, החברה מציעה היום קווי מוצרים מתחרים לכל קווי המוצרים של סיסקו - הן לעסקים קטנים ובינוניים, הן לארגונים גדולים והן לחברות טלקום ● גז אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים לרגל השקת המותג H3C, שתחתיו תשווק 3Com את כל מוצריה
רבעון של ירידות לסיסקו: הרווח הנקי קטן ב-24% וההכנסות – בכ-17%
הרווח הנקי של חברת התקשורת הגיע ברבעון הראשון של שנתה הכספית 2009 ל-1.35 מיליארד דולרים וההכנסות - ל-8.16 מיליארד ● החברה אף רשמה ירידות בהוצאות - הן הגולמיות והן התפעוליות ● ג'ון צ'יימברס, יושב ראש ומנכ"ל סיסקו, היה מרוצה מהתוצאות, ואמר כי הן מציגות יכולת של החברה להציג "ביצועים מוצקים בתקופות שונות של המחזור העסקי"
נטקום ביצעה פרויקט שדרוג של רשת ה-LAN ב-CA ישראל; ההיקף: 450 אלף שקלים
במסגרת הפרויקט, החליפה נטקום את מתגי הסיסקו הישנים שהיו ב-CA והתקינה נתבים ומתגי BackBone של סיסקו ● זיו ירשנסקי, מנהל IT ב-CA ישראל: "השדרוג נותן מענה לדרישת יתירות וחסינות של תשתית הרשת ומכין אותנו לעידן ה-IP"
יובל שחר, מנהל מרכז הפיתוח של סיסקו ישראל, פורש מהחברה
עזיבתו של שחר מגיעה שבועות אחדים לאחר פרישתה של מנהלת השיווק, בינה רזינובסקי ● סיסקו פיטרה עד היום למעלה ממאה עובדים בסניף הישראלי, המהווה את אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה מחוץ לארה"ב, וקרוב לאלפיים עובדים נוספים מחוץ לישראל ● אהוד גלבלום, אנליסט בחברת ג.'יי פי מורגן, העריך שהחברה תצטרך לפטר 10% מכוח העבודה שלה, שהם כ-6,600 עובדים ● למרות זאת, סיסקו עומדת להקים מרכז פיתוח חדש בדרום קוריאה, שעשוי להוות תחרות לסניף הישראלי
לראשונה: VMware השיקה מערכת הפעלה וירטואלית המבוססת על מיחשוב ענן
פול מריץ, מנכ"ל VMware, אמר במסיבת עיתונאים מקוונת, כי המערכת "נכנסת" לתוך מרכזי המיחשוב ויוצרת שכבה חדשה של תוכנה ● "ככזו", אמר, "היא מאגדת רכיבים שונים - יישומים, רכיבי חומרה ותוכנה – בדטה סנטר" ● ג'ו טוצ'י, נשיא, מנכ"ל ויושב ראש EMC: "הפלטפורמה החדשה היא מהפכנית, ותשנה את האופן שבו ארגונים יבנו דטה סנטרים"
HP ממשיכה להסתער על מרכז הנתונים בארגון: השיקה מערכות חדשות לניהול תשתיות מיחשוב
בכנס שעורכת השבוע החברה בברלין, הא מציעה ללקוחותיה "מרכז נתונים בלחיצת כפתור" - שילוב מלא של מערכות שרתים, רשתות ואיחסון - הן מערכות וירטואליות והן פיזיות ● כך, סבורה HP, היא מסייעת למנמ"רים להמשיך לנהל את מכרזי הנתונים שלהם ביעילות, למרות תקציבם המצטמק
דל: המגעים בין יבמ לסאן יוצרים לנו "הזדמנות מצוינת"
מייקל דל, מנכ"ל החברה, אמר במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול (ג') בטוקיו, כי "אפילו השמועות על הרכישה יוצרות את ההזדמנות, משום שלקוחות סאן חוששים מאוד מהעתיד הצפוי לפלטפורמת סולאריס ומעבדי ספארק" ● "להערכתי, רבים מהלקוחות ינצלו את ההזדמנות כדי לעבור לשרתי x86", הוסיף ● דל אמר, כי החברה תושפע גם מהחרפת התחרות בין סיסקו ל-HP, שתיווצר אם וכאשר תממש סיסקו את כוונתה לחדור לשוק השרתים



