יוסי גז, 3Com: "ארגונים מבינים היום שלא צריך לשלם את הפרמיה של סיסקו"

לדברי גז, מנכ"ל ישראל ותורכיה ב-3Com, החברה מציעה היום קווי מוצרים מתחרים לכל קווי המוצרים של סיסקו - הן לעסקים קטנים ובינוניים, הן לארגונים גדולים והן לחברות טלקום ● גז אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים לרגל השקת המותג H3C, שתחתיו תשווק 3Com את כל מוצריה

לפעמים יש לחברות מזל, בפרט בעיתות משבר, שמנהלי חברות אחרות עושים שגיאות. אחת הדוגמאות לכך היא סיסקו, שפרחה בשנים האחרונות בזכות נפילתן של מתחרותיה, כדוגמת ביי נטוורקס שנמכרה לנורטל ומוצריה נעלמו, או 3Com, שקיבלה בזמנו החלטה, שבדיעבד התבררה כשגויה, על מכירת קו מתגי התקשורת שלה. אבל המזל הזה הולך להיגמר. "ארגונים מבינים היום שלא צריך לשלם את הפרמיה של סיסקו" – כך טוען יוסי גז, מנכ"ל 3Com בישראל ובתורכיה, בראיון לאנשים ומחשבים.

לדברי גז, 3Com מציעה היום קווי מוצרים מתחרים לכל קווי המוצרים של סיסקו – הן לעסקים קטנים ובינוניים, הן לארגונים גדולים והן לחברות טלקום. לדברי גז, החברה השיגה זו באמצעות הקמת מיזם H3C, בשיתוף עם חברת הוואווי הסינית. גז אומר, כי המיזם דאג להוציא את סיסקו מהשוק הסיני, אך החברה לא הסתפקה בכך: בצעד אמיץ מבחינתה היא רכשה את חלקה של הוואווי ב-H3C, סגרה מרכזי פיתוח בכל רחבי העולם והעתיקה את מרכז הכובד שלה לסין. התייעלות זו תסייע ל-3Com להתחרות ראש בראש עם סיסקו, במחיר תחרותי בהרבה, ולדברי גז, בלי להתפשר על האיכות.

"מכיוון שמדובר היום באותה יישות משפטית, אין שום סיבה להחזיק שני מותגים, האחד לשוק הסיני ולמדינות חבר העמים ומותג אחר לשאר העולם. H3C הולך להיות המותג למגזר הארגונים הגדולים ולמרכזי מיחשוב. הדבר יאפשר לנו להשקיע יותר כספים בהמשך שידרוג קווי המוצרים, לפי מפת הדרכים הספציפית של כל מוצר".

גז, שנכנס לא מכבר לתפקיד בו החליף את שמעון אמויאל, סבור כי הדבר לא יפגע במכירות בישראל. להיפך, הוא מדווח, כי החברה סגרה לאחרונה מספר עסקאות, בהן היא עמדה בתחרות מבחינת האיכות והמחיר כאחד.

הראיון המלא יפורסם בקרוב ב-InformationWeek

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים