משבר הקורונה
האם ההיי-טק לא נפגע מהמשבר? מה שמאחורי המספרים
הדו"ח שבנק ישראל פרסם היום (ג') מראה שההיי-טק נפגע מהמשבר באופן שולי, אם בכלל ● אלא שיש מספרים אחרים, שצריך להסתכל גם עליהם ולהבין שלמרות ההצלחה הכללית של הענף, גם הוא סבל ועוד יסבול מהקורונה, ויש לפעול להחזרתו למסלול
בנק ישראל: עובדי ההיי-טק לא נפגעו ממשבר הקורונה
מספר המועסקים בענף ההיי-טק והשעות שהם עבדו נותר ללא שינוי בתקופת הקורונה, ובחודשים מסוימים אף עלה – כך לפי מחקר של בנק ישראל ● זאת, בעוד שבכלל המשק, הנתונים עגומים
ניהול אג'ילי של משבר הקורונה במדינת הסטארט-אפ
אחד האתגרים הגדולים במיגור מגיפת הקורונה הוא ניהולה ● בין אם מדובר במאבקים פוליטיים ובין אם מדובר בניהול מקצועי, נדמה ששיטת ניהול מוסדרת ויעילה הופכת קריטית מיום ליום, ועולה השאלה: האם יש פתרון יעיל לניהול המשבר הקשה הזה?
בשעת המשבר: אנשים ומחשבים מתגייסת למען כלל ענף האירועים
הקבוצה קוראת לענף ההיי-טק ולציבור בכלל לתרום למען עמותת פעימת הלב, שפועלת למען עובדי ענף התרבות והאירועים, שנותרו ברובם ללא פרנסה מאז שהחל משבר הקורונה
קריאה אחרונה לח"כים ולשרים: אל תשביתו את ההיי-טק!
אם הענף לא יוחרג מהסגר, עלול להיגרם נזק אדיר ובלתי הפיך לענף שמוביל את הכלכלה - ולמדינה כולה ● יש לקוות שמישהו בירושלים יתעשת לפני שיהיה מאוחר מדי
האם ענף ההיי-טק יוחרג מהסגר?
ראשי איגודי ההיי-טק מנהלים בשעות אלה מגעים, במטרה להחריגו מסגירת השוק הפרטי במהלך הסגר שהממשלה החליטה עליו ● המצב עוד לא ברור, אולם ד"ר צבי מרום, יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, אופטימי לאור שיחותיו עם הגורמים הממשלתיים
בכירים בהיי-טק מסכמים את השנה – החלק האחרון
עוד בכירים בהיי-טק הישראלי מסכמים את השנה, שעמדה בסימן משבר הקורונה העולמי החריף, וצופים כיצד הענף יעבור את תשפ"א ● החלק השמיני והאחרון של הפרויקט המיוחד של אנשים ומחשבים לראש השנה
כנס Ignite 2020 של מיקרוסופט: מה זה ענן בחלל?
השנה הכנס שנפתח אתמול וירטואלי, וכולל הכרזות שיסייעו לעסקים לחזק יכולות ולפתח עמידות לאתגרי הקורונה ● בין המרצים הישראלים: ד"ר זיו אמיתי ורביד סגל משיבא, בהצגת פלטפורמת Guides, המשתמשת בטכנולוגיית HoloLens 2, וד"ר תומר סימון, סמנכ"ל הטכנולוגיות הלאומיות במיקרוסופט ישראל



