כנס Ignite 2020 של מיקרוסופט: מה זה ענן בחלל?

השנה הכנס שנפתח אתמול וירטואלי, וכולל הכרזות שיסייעו לעסקים לחזק יכולות ולפתח עמידות לאתגרי הקורונה ● בין המרצים הישראלים: ד"ר זיו אמיתי ורביד סגל משיבא, בהצגת פלטפורמת Guides, המשתמשת בטכנולוגיית HoloLens 2, וד"ר תומר סימון, סמנכ"ל הטכנולוגיות הלאומיות במיקרוסופט ישראל

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט

ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט (Microsoft), פתחה אתמול (ג') את כנס Ignite 2020 השנתי שלה, שנערך לראשונה באופן מקוון, ומתמקד בצרכים העסקיים של התעשיות השונות בעקבות משבר הקורונה. בין ההכרזות המרכזיות נכלל מגוון פתרונות חדשים ללקוחות הענן של מיקרוסופט, כלים חדשים למפתחים, פיצ'רים חדשים לעובדים ולארגונים ב-Teams, ואפילו סיפור הצלחה מקומי כחול-לבן.

למשבר הקורונה העולמי השלכות מטלטלות עבור עסקים מקומיים, ועל אחת כמה וכמה עבור תעשיות ומגזרים שלמים ברחבי העולם. לדברי מנכ"ל מיקרוסופט העולמית, סאטיה נאדלה, בחודשים הבודדים מאז פרוץ המשבר חזינו בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית רחבת היקף בקרב ארגונים רבים ברחבי העולם, שבימים כתיקונם היו נמשכים שנים ספורות.

בכנס Ignite 2020, תציג מיקרוסופט העולמית את הפיתוחים החדשים ביותר, שיסייעו לחברות בעולם להתאים עצמם לאתגרים המשתנים של התקופה.

כאמור, גם נציגים ישראליים ישתתפו באירוע הבינלואמי. היום (ד'), שהוא יומו השני של הכנס, יציגו ד"ר זיו אמיתי ורביד סגל מבית החולים שיבא, פיתוח להכשרת צוותים רפואיים לטיפול בחולי קורונה ולשימוש בציוד רפואי כמו מכונות הנשמה, באמצעות פלטפורמת המציאות הרבודה HoloLens 2 של מיקרוסופט, על-גבי פלטפורמת Dynamics 365.

כמו כן, במסגרת הכנס, יציג ד"ר תומר סימון, סמנכ"ל הטכנולוגיות הלאומיות בישראל, את היתרון הטכנולוגי שישראל תפיק ממחשוב קצה ו-IoT בענן Azure, שיהיו זמינים ב-Cloud Datacenter Region המקומי, המוקם בימים אלה בישראל.

פיצ'רים חדשים ב-Teams לעבודה ולהגברת הריכוז בעזרת מדיטציה

מיקרוסופט תציג מספר פיצ'רים חדשים ב-Teams הכוללים עיצובים ורקעים חדשים ל-Together Mode; חוויית שיחות חדשה; שיפורים ל-Microsoft Teams Rooms, להגברת תחושת הביטחון במרחבי העבודה; פיצ'רים אישיים הנוגעים לרווחת העובדים, הכוללים תובנות על מבנה ימי עבודה מהבית; כלים חדשים להתמודדות עם מתח והגברת הריכוז בעבודה באמצעות מדיטציה.

גם אבטחת המידע וה-Compliance הארגוני זוכה לשידרוג באמצעות פיצ'רים חדשים ב-Teams.

בנוסף, כלי חדש יאפשר לארגונים לאסוף תובנות עסקיות באמצעות ה-Teams, ויאפשר הערכה של מצב העובדים על-ידי מיפוי זמני מתח, חיבורים תוך ארגוניים ועמידות הארגון.

שלוש קטגוריות חדשות מתווספות ל-Productivity Score, ויעניקו מבט רחב על הפרודוקטיביות הארגונית.

עוד מבטיחים בחברה שיפורים ל-Power Platform ב-Teams, ליצירת אפליקציות, בוטים ואוטומציה של תהליכי רציפות עסקית ללא תכנות, וכן כלי חדש לניהול תוכן ארגוני ב-SharePoint Suntex, המשתמש בכלי AI להבנת תוכן אוטומציית תהליכים.

חידושים ללקוחות הענן – אפילו עד החלל

מיקרוסופט רותמת את כוח הענן של Azure לטובת חקר החלל, ומשיקה את פלטפורמת Azure Orbital, המאפשרת איסוף דטה מהחלל באמצעות לוויינים וניתוח מתקדם של המידע בפלטפורמת הענן של הענקית מרדמונד.

החברה גם משיקה ענן ייחודי לארגוני בריאות, Microsoft Cloud for Healthcare, שיסייע ללקוחות ולשותפים בתחום הבריאות. בין הכלים שיציע ענן הבריאות – תמיכה ברפואה מרחוק, רציפות עבודה של צוותים רפואיים וכלים שיענו על אתגרים אדמיניסטרטיביים, באמצעות Microsoft Teams EHR Connector.

מיקרוסופט תציג בנוסף עדכונים חדשים לפלטפורמת הענן ההיברידי של Azure, בין היתר ל-Azure Stack Edge וכן תשיק את פלטפורמת הפיתוח Azure Communication Services המספקת פתרון תקשורת רציף ומאובטח בין העובדים ועם הלקוחות, תוך שימוש בפלטפורמה המאובטחת של מיקרוסופט Teams.

עוד יכללו בכנס החידושים:

  • יכולות AI חדשות לפלטפורמת הבינה המלאכותית בענן, Azure Cognitive Services, שיסייעו לשמור על רציפות תהליכים עסקיים, להגביר את עמידותו של הארגון בהטמעת כלי בינה מלאכותית, לאבחן בעיות ולנטר ביצועים של מנועי הצמיחה הארגוניים.
  • השקת טכנולוגיית 3D ToF של Azure Kinect לפיתוח מצלמות 3D מסחריות.
  • כלי נוסף למפתחים העובדים על פתרונות מציאות מעורבת בענן – Azure Object Anchors, יאפשר למפתחים למקם ולעקוב אחר אובייקטים במרחב.
  • כמו כן יוצגו כלים חדשים למפתחים ולאנשי Security. מיקרוסופט תשיק באירוע שני כלי תכנות חדשים ל-PowerPlatform ול-Azure למפתחים המעוניינים ליצור אפליקציות בוטים ו-Workflows באמצעות מיומנויות קוד בסיסיות, עם אינטגרציה ל-Azure APIM ול-GitHub. בנוסף החברה משחררת עדכונים חדשים ל-Microsoft Defender ומשיקה Compliance Manger, במטרה לסייע לארגונים להתמודד עם רגולציה, פיילוט זהות מבוזרת וכן מחברי API שנועדו להגן על זהויות אפליקציות ושירות בסביבת הענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים