אייסר תמשיך לייצר מחשבי Netbook

ייצור המחשבים הזולים יחסית יימשך גם ב-2012 - הודיע סקוט לין, סגן נשיא בחברה ● לדבריו, הסיבה לכך היא הביקוש שיש למחשבים הללו במדינות כמו סין, אינדונזיה והודו ● אייסר מובילה את שוק מחשבי ה-Netbook עם נתח שוק של 22%

יצרנית המחשבים אייסר (Acer) תמשיך לייצר מחשבי Netbook, לפחות גם ב-2012 – כך אמר סקוט לין, סגן נשיא בחברה, לאתר DigiTime. לין הסביר שבשווקים צומחים רבים, בעיקר במדינות כמו סין, אינדונזיה והודו, עדיין יש ביקוש גדול יחסית למחשבים מהסוג הזה, בגלל מחירם הזול יחסית. זאת, למרות העלייה החדה במכירות של הטאבלטים, שנחשבים על ידי רבים כמחליפים של מחשבי ה-Netbook בשווקים המפותחים יותר.

לין אמר את הדברים על רקע שמועות שלפיהן סמסונג (Samsung), שנחשבת לאחת השחקניות הגדולות בתחום מחשבי ה-Netbook, החליטה להפסיק לייצר אותם כבר בשנה הקרובה. במקום זאת, על פי השמועות, החליטה סמסונג להעלות את הרף למחשבים עם מסכים גדולים יותר, תוך התרכזות במחשבי Ultrabook ובמחשבים ניידים רגילים. הסיבה למהלך הנטען היא הירידה בביקושים. סמסונג אמנם לא אישרה את הדברים באופן רשמי, אך בהודעה לשותפים שדנה באסטרטגיה לשנה הקרובה היא רמזה על כך.

שוק מחשבי ה-Netbook הסתכם ברבעון השלישי של 2011 בכשבעה מיליון יחידות. אייסר היא החברה המובילה את השוק הזה עם 1.7 מיליון יחידות (22%), כשבמקום השני נמצאת אסוס (Asus) עם 1.2 מיליון (16%) ואחריה סמסונג עם 840 אלף יחידות (יותר מ-10%).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים