סמסונג השיקה מחשבים ניידים חדשים ושתי מצלמות דיגיטליות

מחשב ה-CHRONOS 7 החדש מציע מעבד Core i7 Quad Core של אינטל, עושה שימוש בטכנולוגיית ExpressCache ומספק זיכרון פלאש נוסף של 8 ג'יגה-בייט על גבי לוח האם ● מצלמת ה-MultiView MV800 מגיעה עם מסך מגע מתכוונן ברוחב של 3 אינץ', מאפשרת צילום ב-16.1 מגה-פיקסלים, עדשות מיקוד אופטיות 5x ועדשות 26 מ"מ בזוית רחבה ● ה-NX200 הינה מצלמה קומפקטית המציעה מיקוד במהירות 100ms ומהירות מעבר בין תמונה לתמונה של 400ms

סמסונג (Samsung) השיקה הבוקר (ה') מחשבים ניידים חדשים מהסדרה היוקרתית 7 CHRONOS ושתי מצלמות דיגיטליות חדשות – ה-MultiView MV800 וה-NX200. על שתי ההשקות הכריזה ענקית האלקטרוניקה במסיבת העיתונאים שערכה ביריד הטכנולוגיה IFA 2011 שנערך בברלין, גרמניה.

מחשב ה-CHRONOS 7 החדש של סמסונג מציע מעבד Core i7 Quad Core מתוצרת אינטל (Intel), עושה שימוש בטכנולוגיית ExpressCache ומספק זיכרון פלאש נוסף של 8 ג'יגה-בייט על גבי לוח האם. על פי החברה, סדרת המחשבים ממשיכה את קו העיצוב הייחודי של סמסונג, באמצעותו הצליחו מהנדסי החברה להגדיל את שטח הצפייה במסך באינץ' ללא הגדלה פיזית של המסך והמחשב. זאת, נמסר, על ידי הפחתה משמעותית של מידת הפאנל הקדמי של המחשב. בצורה כזו ניתן לאפשר צפייה של 15 אינץ' לתוך שטח מסך של 14' אינץ' בלבד. דגמי ה-14 אינץ' מהסדרה החדשה שוקלים 2.17 ק"ג ואילו מחשבי ה-15 אינץ' שוקלים 2.31 ק"ג. עוביים של שני המוצרים הוא 23.9 ס"מ.

"בהמשך להצלחה של המחשבים הניידים מסדרה 9, אנו מרחיבים את מגוון המחשבים הניידים היוקרתיים שלנו", אמר קויו אום, סגן נשיא בכיר בחטיבת פתרונות ה-IT בסמסונג. "בסדרה 7 שילבנו תכונות חדשות בעלות עוצמה בשילוב עם יכולת העיצוב וההנדסה המעולים של סמסונג, על מנת לייצר מוצר מיוחד באמת. המטרה שלנו היא לייצר מחשבים ניידים אשר מעניקים השראה ומעשירים את חיי הלקוחות. סדרת CHRONOS 7 מהווה את השיא בתחום המחשבים האישיים, בכך שהיא מאפשרת לעשות יותר, בקלות ובמהירות רבה יותר".

ה-MultiView MV800 החדשה של סמסונג הינה מצלמה מקצועית המגיעה עם מסך מגע מתכוונן ברוחב של 3 אינץ'. היא מאפשרת צילום ב-16.1 מגה-פיקסלים, עדשות מיקוד אופטיות 5x ועדשות 26 מ"מ בזוית רחבה. ייחודה של ה-Multi-View MV800, על פי סמסונג, טמון בכך שיש לה כמה עדשות – מה שמאפשר לקבל שלוש תמונות מזוויות שונות בכל לחיצת כפתור אחת.

ה-NX200 הינה מצלמה קומפקטית המציעה מיקוד במהירות 100ms ומהירות מעבר בין תמונה לתמונה של 400ms. המצלמה משלבת חיישן APS-C CMOS בעל 20.3 מגה פיקסלים אשר פותח בסמסונג ונועד לספק תמונה באיכות גבוהה יותר. מצלמת ה-NX200 מתאימה למגוון רחב של תשע עדשות i-Function שונות, המאפשרות להחליף בין מצבי מהירות, WB, צמצם, EV ו-ISO במהירות רבה ובקלות, באמצעות הכפתור והטבעת של העדשה. עדשות חדשות הכוללות רוחק מוקד של 18-200 מ"מ, 16 מ"מ, 60 מ"מ ו-85 מ"מ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים