דיווחים: אפל מפתחת מחשבי iPad קטנים עם מצלמה

על פי הדיווחים, המחשבים הללו יוצגו בתחילת השנה הבאה ● הם עשויים להרחיב את מערך המוצרים שמציעה היצרנית של מכשירי ה-iPhone ומחשבי ה-Mac, שכבר כיום מאיימת על יצרניות מחשבי ה-PC והמחשבים הניידים המסורתיים

אפל (Apple) מפתחת מחשבי iPad קטנים יותר עם מצלמה, שיוצגו בתחילת השנה הבאה – כך על פי מקורות בקרב יצרניות באסיה.

המחשבים החדשים עשויים להרחיב את מערך המוצרים שמציעה היצרנית של מכשירי ה-iPhone ומחשבי ה-Mac, שכבר כיום מאיימת על יצרניות מחשבי ה-PC והמחשבים הניידים המסורתיים.

יצרניות הרכיבים נערכות לקראת תחילת הייצור של מחשבי ה-iPad החדשים ברבעון הראשון של 2011 – מסרו המקורות בסוף השבוע. "דגמים בגדלים שונים יכולים להרחיב את השוק ולקסום ללקוחות רבים יותר", אמר שואו וו, אנליסט מחברת Kaufman Bros.

יצוין, כי באוקטובר הכחיש מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, שבכוונת החברה להציע מחשבי iPad קטנים יותר, ואף אמר, כי "צג של 7 אינץ' קטן מכדי לבטא את יכולות התוכנה". למחשבי ה-iPad הנוכחיים צג בקוטר של 9.7 אינץ'. אולם, על פי וו, החברה נוהגת לפזר מסך עשן, גם באמצעות פיתוח של אבות טיפוס רבים למכשירים שונים שאינם רואים אור בסופו של דבר (ובזמנו אף הכחיש ג'ובס שבכוונת אפל להציע נגני iPod שיוכלו להציג סרטוני וידיאו).

מספר היחידות של מחשבי iPad שיימכרו השנה עתיד להסתכם ב-13 מיליון, ובשנה הבאה עשוי המספר להיות גבוה פי שלושה. על ספקיות הרכיבים למחשבי iPad נמנות יצרנית הצגים Wintek, יצרנית הסוללות Simplo Technology ויצרנית המארזים למכשירי אלקטרוניקה AVY Precision.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים