מחקר: ארגונים גדולים מאמינים באבטחה של אפל

החברה נתפסת בעיניהם כבעלת המכשירים המאובטחים ביותר - הן בפלח הסמארטפונים והטאבלטים, והן בפלח המחשבים הניידים ● עם זאת, בלקברי ואפל סוגרות את הפער מולה בקצב מהיר

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

על אף שבלקברי (Blackberry) נחשבת לחברה בעלת המוניטין החזקים ביותר בנושא אבטחה בסמארטפונים, דווקא מכשירי אפל (Apple) הם הבחירה המועדפת בקרב ארגונים גדולים. עם זאת, לפי הנתונים, בלקברי ומיקרוסופט (Microsoft) סוגרות את הפער מול אפל בקצב מהיר.

נתונים אלה עולים ממחקר חדש של Tech Pro, שמראה כי 51% מהמשיבים דירגו את האבטחה של מכשירי ה-iPhone כ-"מצוינת" או "טובה מאוד". אחריה נמצאות בלקברי עם 39%, מיקרוסופט – 31%, וסמסונג (Samsung) עם 30%.

"העובדה שהסמארטפונים של סמסונג מתקרבים לרמות החדירה של אלה מבית אפל בקרב ארגונים מעידה שמרכיב העלות נשקל אל מול רמת האבטחה, ושארגונים מוכנים להתפשר בנושא אבטחה תמורת מחיר טוב יותר", ציינו מחברי המחקר.

לפי הנתונים, בלקברי עשויה להיות הבחירה המועדפת באנדרואיד (Android) בקרב ארגוני האנטרפרייז, והיא דורגה במקום טוב יותר מסמסונג. ברשימת 10 החברות המובילות בתחום זה נרשמו גם גוגל (Google), עם 28%, וכן LG עם 16%, מוטורולה (Motorola), שהגיעה ל-15%, לנובו (Lenovo) עם 14% וסוני (Sony) עם 12%.

הטאבלטים, הלפטופים והמחשוב הלביש

באשר לטאבלטים, אפל דורגה כ-"מצוינת" או "טובה מאוד" ברמת האבטחה על ידי 46% מהמשיבים ואחריה מיקרוסופט עם 36%. מחברי המחקר ציינו שהענקית מרדמונד, בזכות העובדה שקידמה את מכירות קו מכשירי ה-Surface שלה, הצליחה לחדור לפלח ארגוני האנטרפרייז. סמסונג שלישית בתחום עם 30% ואחריה גוגל עם 23%, בזכות טאבלטי ה-Pixel.

אפל דורגה כמובילה גם בתחום המחשבים הניידים, בעוד מיקרוסופט, דל (Dell), לנובו ו-HP הגיעו אחריה, בהתאמה.

עוד עולה מהסקר כי רק מעט מאוד ארגונים גדולים עושים שימוש במחשוב לביש לצרכים עסקיים ממשיים.

המחקר מעלה בנוסף כי ארגונים רואים משלוח הודעות מאובטח כדבר קריטי עבורם. 61% מהמשיבים התייחסו למכשירים ניידים כ-"פחות מאובטחים מכאלה שאינם ניידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים