צ'יפ פי סי הישראלית הכריזה על השקת ה-HD PC שלה

ה-HD PC, שהוצג במהלך כנס VMworld 2012 בסן פרנסיסקו, מציע ביצועים חזקים במיוחד, מפענחי וידיאו, עדכון BIOS דרך הרשת או מבוסס אינטרנט, יכולות גיבוי מתקדמות ועוד ● דוד פריידנברג, מנכ"ל צ'יפ פי סי: "השקענו מאמץ מיוחד בעיצוב ופתוח מכשיר חזק, המציע את החידושים האחרונים בחומרה ובתוכנה בתחום הענן"

06/09/2012 14:08

צ'יפ פי סי (Chip PC Technologies) הישראלית הדגימה את פתרונותיה בתחום תחנות עבודה רזות בסביבות וירטואליזציה וענן, במהלך VMworld 2012 – הכנס השנתי של VMware, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, קליפורניה, בהשתתפות שיא של יותר מ-20 אלף מקצועני מיחשוב. בביתן של צ'יפ פי סי נרשמה תנועה של אלפי מתעניינים מקרב הלקוחות והשותפים של VMware, שהתרשמו ממוצריה של החברה הישראלית.

פעילותה של צ'יפ פי סי בכנס כללה הדגמה של מוצר הדגל של החברה, Xtreme PC LXD, והכרזה על השקת ה-HD PC, אשר מריץ את מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8). ה-HD PC מבוסס על מעבד כפול ליבה מתוצרת AMD, ומריץ את הפרוטוקולים החדשניים ביותר בשוק, כולל VMware View, פרוטוקול PCoIP מבית VMware ומציע תמיכה מלאה ב-HDX של סיטריקס (Citrix).

אנשי צ'יפ פי סי הסבירו באירוע, כי ה-HD PC מציע ביצועים חזקים במיוחד. בין היתר, הוא כולל מפענחי וידיאו, תמיכה במסכים מרובים, עושר של מחברים כולל USB 3.0, מגוון מחברי מסך – כולל HDMI ו-DVI וכמובן VGA, תמיכה ברשתות 1 ג'יגה ו-Wi-Fi, אתחול מיידי, עדכון BIOS דרך הרשת או מבוסס אינטרנט, יכולות גיבוי מתקדמות ועוד.

הביתן של צ'יפ פי סי ב-VMworld 2012

"לקוחותינו מצפים מזה זמן לשחרורו של ה-HD PC, וההזמנות הראשונות של מאות יחידות כבר נשלחו ללקוחות מובילים באירופה", אמר דוד פריידנברג, מנכ"ל צ'יפ פי סי. "השקענו מאמץ מיוחד בעיצוב ופתוח מכשיר חזק, המציע את החידושים האחרונים בחומרה ובתוכנה בתחום הענן. הפידבק שקיבלנו עד כה מלקוחות עולה על כל הציפיות ואנו מצפים להזמנות רבות ברבעון האחרון של השנה. גם במהלך התערוכה הגיעו לביתן אלפי מתעניינים ואנו כעת חוזרים אליהם".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים