אפל שוקלת לבקש לאסור על השיווק של Galaxy S III בארצות הברית; השופטת: נדון על כך ביולי

החברה טוענת שיש במכשירים אלה הפרת זכויות יוצרים שלה וכי היא עשויה לבקש את הצו מאחר ש-"לאחר שהשיווק יחל כבר לא ניתן יהיה לתקן את הנזק" ● השופטת השיבה שמונחים לפניה תיקים רבים ואפילו אם הבקשה תוגש, סביר להניח שהיא תידון רק בחודש הבא, במהלך דיון שכבר נקבע ● "אינני יכולה להיות שופטת שעוסקת אך ורק בענייני אפל וסמסונג", אמרה

אפל (Apple) שוקלת לבקש מבית המשפט צו שיאסור על סמסונג (Samsung) למכור את מכשירי Galaxy S III בארצות הברית.

בדיון שנערך בסוף השבוע בבית המשפט בסן חוזה, קליפורניה, ציין ג'וש קרביט, פרקליט מטעם אפל, כי בחברה שוקלים לעתור לקבלת צו מניעה זמני שיאסור על המכירה. "לאחר שהשיווק יחל כבר לא ניתן יהיה לתקן את הנזק", אמר קרביט.

אולם, השופטת לוסי קוה השיבה שמונחים לפניה תיקים רבים ואפילו אם הבקשה תוגש, סביר להניח שהיא תידון רק בחודש יולי, במסגרת דיון שנקבע מראש ויעסוק במכשירים נוספים של סמסונג, בהם Galaxy Tab 10.1. "אינני יכולה להיות שופטת שעוסקת אך ורק בענייני אפל וסמסונג", אמרה קוה.

יצוין שבסמסונג התקבלו כבר הזמנות מראש ליותר מתשעה מיליון יחידות של מכשירי Galaxy S III ומכירת המכשירים דרך חברות הסלולר בארצות הברית אמורה להיפתח ב-21 ביוני, על פי המסמכים שהגישה אפל לבית המשפט.

בסמסונג התנגדו, כמובן, לבקשה של אפל לאשר את צו המניעה. ויליאם פרייס, הפרקליט של החברה, ציין שהטכנולוגיה בה עוסקים הפטנטים שלטענת אפל הזכויות עליהם שייכות לה, כמו תיקון אוטומטי של שגיאות בטקסט, אינם קשורים לשיווק של מכשירי Galaxy S III. "תכונות אלה אינן מוזכרות באף מודעה", אמר פרייס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים