לראשונה: נתח השוק של חלונות 7 בארצות הברית עולה על זה של XP

בעשרה הימים הראשונים של חודש אפריל עמד נתח השוק היומי הממוצע של חלונות 7 על 32.2%, בהשוואה ל-30.7% של חלונות XP - על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר StatCounter מאירלנד ● ברחבי העולם עומד נתח השוק של חלונות 7 על 31.5% מכלל מערכות ההפעלה, ואילו חלונות XP היא עדיין מערכת ההפעלה הנפוצה בעולם, עם נתח של 46.8% מהשוק

נתח השוק של חלונות 7 בארצות הברית עקף את זה של מערכת ההפעלה חלונות XP, שכבר מלאו לה עשר שנים – על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר StatCounter מאירלנד.

בעשרה הימים הראשונים של חודש אפריל עמד נתח השוק היומי הממוצע של חלונות 7 על 32.2%, בהשוואה ל-30.7% של חלונות XP. הייתה זו הפעם הראשונה שבה היה נתח השוק של חלונות 7 גבוה מזה של חלונות XP.

מיקרוסופט (Microsoft) שבה וציינה פעמים רבות, מאז ההשקה של חלונות 7 באוקטובר 2009, כי קצב המכירות של מערכת ההפעלה החדשה הוא הגבוה אי פעם. אנליסטים מסכימים שחלונות 7 היא סיפור הצלחה, במיוחד בהשוואה לקודמתה הכושלת חלונות ויסטה. בחודש ינואר האחרון הודיעה מיקרוסופט כי מכרה למעלה מ-300 מיליון רישיונות של חלונות 7.

עוד עולה מהנתונים של StatCounter כי נתח השוק של חלונות ויסטה בארצות הברית עומד באפריל על 19.5% (ממוצע יומי) ונתח השוק של מערכת ההפעלה Mac של אפל עומד על 14.8%. באוגוסט 2009 – חודשיים לפני ההשקה של חלונות 7 – הגיעה ויסטה לשיא בארצות הברית, עם נתח של 35.6% מהשוק, ואילו נתח השוק של XP ירד באותו חודש אל מתחת ל-50%.

ברחבי העולם עומד נתח השוק של חלונות 7 על 31.5% מכלל מערכות ההפעלה, ואילו חלונות XP היא עדיין מערכת ההפעלה הנפוצה בעולם, עם נתח של 46.8% מהשוק – על פי הנתונים של StatCounter.

הנתונים שפרסמה חברת המחקר המתחרה Net Applications לגבי חודש מרץ פחות מחמיאים לחלונות 7: נתח השוק העולמי של חלונות 7, על פי Net Applications, היה 24.2% בהשוואה ל-54.4% של XP.

שתי החברות מודדות את התפוצה של הדפדפנים על סמך ניטור המחשבים באתרים של לקוחותיהן. StatCounter מפלחת את הנתונים גם לפי מדינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים