ארה"ב: הרומן המקוון עלה לגבר אומלל 200 אלף דולרים

הגבר, שקיים רומן אינטרנטי עם אישה במשך שנתיים וחצי, המשיך להעביר כספים לנוכלת, למרות שזו ביקשה ממנו להעבירם לחשבונות בנק במדינות שונות בעולם ● התרמית הסתיימה כש-"אהובתו" של הגבר סיפרה לו שנחטפה בלונדון, והוא בתגובה פנה למשטרה ● כשהשוטר סיפר לגבר שה-"אישה" שקיבלה ממנו את הכסף כלל לא קיימת, הוא לא האמין

נוכלים שסוחטים כספים "בשם האהבה" הם לא סיפור חדש, אבל נראה שהשיטה מתעדכנת ומתאימה את עצמה לעידן המקוון. כך, מסתבר, אהבה מקוונת יכולה להיות אפילו עיוורת יותר מהדבר האמיתי.

לפי סיפור שהתפרסם בשיקאגו סאן-טיימס (Chicago Sun-Times), גבר בן 48 מנייפרוויל שבארצות הברית, צלצל בסוף השבוע למשטרה וביקש עזרה בהצלת אישה, שלטענתו נחטפה בלונדון. הגבר סיפר למשטרה שקיים מערכת יחסים מקוונת עם האישה במשך שנתיים וחצי, ואף העביר לה במהלך התקופה הזו סכומי כסף בסך של כ-200 אלף דולרים לחשבונות בנק במקומות מוזרים, כמו מלזיה, אנגליה, ארצות הברית ואפילו ניגריה.

כל אלה לא הספיקו על מנת להדליק לגבר נורה אדומה לגבי אהובתו. אם לא די בכך, תעודת הזהות שהאישה סיפקה לו כדי להוכיח את קיומה, התבררה כסתם דוגמה של רישיון נהיגה מפלורידה. על פי המשטרה, כשהשוטר סיפר לגבר שה-"אישה" שקיבלה ממנו את הכסף כלל לא קיימת,הוא לא האמין.

הטעות של הנוכלת – שבהחלט יכולה גם להיות נוכל – הייתה שהמציאה את סיפור החטיפה בלונדון וסגרה בכך את ברז המזומנים שלה. כשיש לך ביד עסק רווחי כזה, למה לקלקל עם סיפור מוגזם על חטיפה? מה שמוכיח, שכמו בחיים, יותר מדי דרמה יכולה להרוס גם רומן מקוון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים