בלאט לפידות הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com באודיוקודס; ההיקף: 1.3 מיליון שקלים

המערכת שהוטמעה הינה במודל של מיחשוב ענן ● היא מספקת לאנשי המכירות של אודיוקודס ברחבי העולם גישה בטוחה לממשק האינטרנטי של Salesforce.com, על מנת לצפות בנתונים אודות תהליכי המכירה בזמן אמת

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל, השלימה פרויקט יישום והטמעה של מערכת ה-CRM מתוצרת Salesforce.com בחברת אודיוקודס. היקף הפרויקט מוערך ב-1.3 מיליון שקלים.

אודיוקודס עוסקת בתכנון, ייצור ופיתוח רכיבים להעברת קול ונתונים, ברשתות המבוססות על פרוטוקול רשת האינטרנט. המערכת שהוטמעה מספקת לאנשי המכירות של אודיוקודס ברחבי העולם גישה בטוחה לממשק האינטרנטי של Salesforce.com, על מנת לצפות בנתונים אודות תהליכי המכירה בזמן אמת.

המערכת החליפה את מערכת ה-CRM הקודמת, בעקבות ביקוש של אנשי המכירות באודיוקודס למערכת נגישה וגמישה. מערכת Salesforce.com CRM היא במודל של מיחשוב ענן, ועל כן – ביכולתה לספק לאנשי המכירות באודיוקודס מיידיות, גישה מהירה ויעילה ושימוש קל ואפקטיבי. כמו כן, מודל הענן מאפשר לאודיוקודס לחסוך זמן והוצאות בתפעול ותחזוקת התשתיות.

לדברי חיים מלמד, מנהל מערכות מידע – אפליקציות באודיוקודס, "כעת, יכולים אנשי המכירות שלנו לגשת למידע השמור בכל עת ובכל מקום שבו הם נמצאים ולקבל את המידע הכי עדכני".

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, אמרה, כי המערכת "מותאמת לצרכים של ארגונים המתניידים ממקום למקום. מודל הענן מאפשר לחברה להשתמש ביישום ה-CRM עצמו, מבלי שאנשיה יצטרכו לדאוג לתשתיות, שדרוגים והוצאות נלוות אחרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים