אותות אלקטרוניקה הטמיעה מערכת בקרת כניסה ותשלום למקוואות בב"ש; ההיקף: מאות אלפי ש'

המערכת שהוטמעה תסדיר את הכניסה למקוואות בבירת הנגב ללא מעורבות אנושית, כולל קבלת כסף, כרטיסי קירבה חכמים, ניהול מנויים, זיהוי ימי שישי וערבי חג באופן אוטומטי, קביעת מחירים שונים בזמנים שונים ועוד ● מטרת הפרויקט היא להסדיר את כניסת הטובלים במקווה תוך הבטחת התשלום, כך שיימנע מצב של "טובל ושרץ בידו"

אותות אלקטרוניקה סיימה בימים אלה פרויקט להטמעת מערכות חומרה ותוכנה לתשלום ולכניסה בשליטה מרחוק בחמשת המקוואות של המועצה הדתית בבאר שבע. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך מספר חודשים, לא פורסם, אולם מקורות בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

החברה עוסקת בפיתוח והטמעה של פתרונות משולבים של חומרה ותוכנה בתחום בקרת הכניסה, כרטוס, תשלום בכרטיס חכם, ניטור קהל ועוד. לאחר פיילוט מוצלח למערכת כניסה בתשלום, שנערך באחד המקוואות, חוברו אליה ארבעת המקוואות נוספים. כמו כן, כלל הפרויקט התקנת דלתות הנשלטות על ידי מחשב, בקרי כניסה ואמצעי קבלת תשלום חכמים. מטרת הפרויקט היא להסדיר את כניסת הטובלים במקווה תוך הבטחת התשלום, כך שיימנע מצב של "טובל ושרץ בידו".

מערכות הכניסה בתשלום למקוואות כוללות כמה היבטים: קבלת כסף, כרטיסי קירבה חכמים, ניהול מנויים, זיהוי ימי שישי וערבי חג באופן אוטומטי, קביעת מחירים שונים בזמנים שונים ותכונות נוספות הדרושות לניהול המקוואות, כך שהמקוואות יכולים לתפקד באופן מלא ללא נוכחות של אנשי צוות במקום.

המערכת מחוברת לרשת האינטרנט, על ידי מודם קווי או סלולרי. דרך הרשת מתחבר הבקר במקווה לשרת של אותות אלקטרוניקה, המאוחסן בחוות שרתים ושמותקנת בו התוכנה לניהול המקווה. כל הנתונים מעובדים בתוכנה ומאוחסנים במאגר הנתונים בשרת. בנוסף, אנשי המועצה הדתית מקבלים שם משתמש וסיסמה, שמאפשרים להם גישה מרחוק לנתונים בכל עת, מכל מחשב, מכל מקום וללא הגבלת כמות המשתמשים.

יצוין, כי המערכת שסופקה בבאר שבע כוללת גם מסכי ניהול מפורטים ונוחים להפעלה ולשימוש, ומאפשרת למועצה הדתית או לעמותה המפעילה את המקווה ליישם ניהול מקצועי ושקוף שלו. בנוסף, בין היתר, ניתן לשלוט באמצעותה באופן מוחלט בכל הכספים המוכנסים למכשיר, לשלוט במנויים, להיכנס באמצעות כרטיס חכם ולגבות תעריפי כניסה – יומית או חודשית.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. avi

    לדעתי זאת פרסומת סמויה. כתבת יחסי ציבור.

  2. גיא

    כל הכבוד. נשמע כמו פרוייקט מאוד יפה. למרות שהעלות קצת לא מסתדרת לי. אנימ שווק מערכות כאלה (לזיהוי בקרת כניסה וניהול מנויים) בכ-10000-20000 ש"ח ולכן כמה מאות אלפי שקלים נשמע לי יקר מדי. יכול להיות שהדלתות (אולי קרוסלות מסתובבות) עושות את העסק יקר יותר. רק לפני מספר חודשים התקנו מערכת בקרת כניסה ומנויים במקווה בראש העין והכל עלה כ-10,000 ש"ח.

אירועים קרובים