אלעד מערכות תשווק פתרונות מבוססי תחנות רזות מאובטחות של צ'יפ פי סי טכנולוגיות

אלעד תבצע את האינטגרציה וההטמעה של מוצרי צ'יפ פי סי בארגונים שונים בישראל ● מדובר במוצרים ירוקים ובעלי רמת אבטחה גבוהה, מאחר שהם פותחו במקור עבור השוק הצבאי-ביטחוני ● המוצרים מנוהלים על ידי אפליקציית ניהול תחנות קצה שפועלת דרך ממשק מרכזי השולט בצורה מלאה בכל ההגדרות והאפליקציות של תחנות הקצה

אלעד מערכות תחל בשיווק מוצרי צ'יפ פי סי טכנולוגיות, המפתחת ומייצרת פתרונות למיחשוב בטכנולוגיות וירטואליזציה ומיחשוב-מבוסס שרתים Server) based computing). החברה אף תבצע את האינטגרציה וההטמעה של מוצרי החברה בארגונים שונים בישראל.

מוצרי צ'יפ פי סי טכנולוגיות הינם מוצרים ירוקים, המאפשרים חסכון בחשמל, והינם בעלי רמת אבטחה גבוהה, מאחר שהם פותחו במקור עבור השוק הצבאי-ביטחוני. המוצרים מנוהלים על ידי אפליקציית ניהול תחנות קצה שפועלת דרך ממשק מרכזי השולט בצורה מלאה בכל ההגדרות והאפליקציות של תחנות הקצה.

זוהר ורד, סמנכ"ל שירותים מקצועיים בצ'יפ פי סי, אמר, כי "שיתוף הפעולה עם אלעד מערכות יאפשר לנו להציג את פתרונותינו למספר רב של ארגונים גדולים בארץ ויאפשר להם ליהנות מהיתרונות הרבים של מוצרי החברה".

לדברי לירן ליכטשיין, מנהל תחום מכירות ICT באלעד מערכות, "מוצרי צ'יפ פי סי טכנולוגיות  סינרגיים לסל המוצרים והשירותים של אגף תשתיות ה-ICT שלנו. שיתוף הפעולה הוא מהלך מתווה לבניית פתרונות מקיפים לארגונים ואספקת פתרונות מקצה לקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים