ארה"ב: אזרח סעודי שמכר ציוד רשת מזויף בטענה שהוא שייך לסיסקו נשלח ל-51 חודשי מאסר

איהאב אשור, בן 49 מטקסס, חויב בנוסף לשלם לסיסקו קנס של 119,400 דולרים ● הציוד המזויף היה מיועד לנחתים של ארצות הברית בעיראק ● הוא נתפס במסגרת מבצע להחרמת פריטים מזויפים של ציוד רשת, שנערך בשיתוף פעולה בין הגורמים הפדרליים למגזר הפרטי

אזרח סעודי המתגורר בארצות הברית נדון בסוף השבוע לתקופת מאסר של 51 חודשים ולתשלום פיצויים בסכום של 119,400 דולרים לחברת סיסקו (Cisco), לאחר שהורשע בסחר בציוד רשת מזויף, בטענה שהוא מתוצרת החברה.

איהאב אשור, בן 49 מסוגרלנד, טקסס, נמצא בינואר אשם בקניית ציוד רשת מזויף מחברת תעופה סינית. על פי ה-FBI, מהראיות שהוצגו לבית המשפט עולה שאשור התכוון למכור את הציוד המזויף למשרד ההגנה האמריקני, עבור הנחתים המשרתים בעיראק.

"הבעיה של סחר ברכיבי מחשב מזויפים מוכרת בכל העולם ופוגעת בעיקר ביצרניות הגדולות של ציוד הרשת", מסר עוזר לתובע הכללי. "המבצע שערכנו מוכיח, כי שיתוף פעולה מתמשך בין רשויות האכיפה למגזר הפרטי הוא גורם חיוני במלחמה בארגוני הפשע, אשר מאיימים על הכלכלה ומסכנים את שלום הציבור".

הרשעתו של אשור היא אחד ההישגים של מבצע מתמשך שהביא להחרמה של למעלה מ-700 פריטים מזויפים של ציוד רשת. במסגרת המבצע, המכונה Operation Network Raider, משתפות פעולה רשויות אכיפה מרחבי העולם נגד הפצה של ציוד רשת מזויף מתוצרת סין. מאז פברואר 2008 נערכו 400 פעולות להחרמת ציוד בשווי כולל של למעלה מ-86 מיליון דולרים.

בסקר שערך משרד המסחר האמריקני בנובמבר 2009 ציינו קרוב ל-46% מחברות ה-OEM ו-55% מיצרניות השבבים שהשיבו לסקר, כי אנשיהן נתקלו בזיופים של מוצריהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים