אדובי ויתרה על הניסיונות להציע פלאש למכשירי iPhone

החברה עצרה את פיתוחו של כלי תוכנה להכנת יישומי פלאש ל-iPhone, שנכלל בחבילת Creative Suite 5, ולהתמקד במערכת ההפעלה אנדרואיד ● עם זאת, היא תמשיך להציע את הכלי במסגרת החבילה ● המהלך עשוי להחריף עוד יותר את המתיחות הקיימת בין אדובי לאפל

אדובי (Adobe) עצרה את פיתוחו של כלי תוכנה להכנת יישומי פלאש (Flash) למכשירי iPhone, אשר נכלל בחבילת CS5 (ר"ת Creative Suite 5), שהוצגה בשבוע שעבר – כתב מייק צ'יימברס, מנהל המוצר המופקד על פלטפורמת פלאש באדובי, בהודעה שפרסם בבלוג. בחברה מתכוונים כעת להתמקד במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). המהלך עשוי להחריף עוד יותר את המתיחות הקיימת בין אדובי לאפל (Apple).

ההחלטה של אדובי התקבלה בעקבות הסכם הפיתוח החדש שהציגה אפל בשבוע שעבר למכשירי iPhone, אשר אוסר להשתמש במהדרי יישומים מצדדים שלישיים, דוגמת הכלי שהציעה אדובי בחבילת CS5. עם זאת, צ'יימברס הדגיש, כי על אף הפסקת המשך הפיתוח של הכלי, מתכוונת החברה להוסיף ולהציע אותו בחבילה זו.

צ'יימברס הוסיף וציין, כי אין הוא סבור שהזמן והמשאבים שהקדישה אפל לפיתוח המהדר של יישומי פלאש ל-iPhone היו בבחינת בזבוז. לטענתו, הכלי מוכיח שאין שום מניעה טכנית להפעיל יישומי פלאש ב-iPhone. זאת, על אף שמנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, טען שטכנולוגיית פלאש עמוסה בבאגים וצורכת משאבי עיבוד רבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים