הסטארט-אפים המבטיחים ל-2019 בתיירות, לייף סטייל, מציאות רבודה ועוד

הם בעלי רעיונות יצירתיים פורצי דרך, הם שאפתנים, נמרצים, חדורי מוטיבציה – ובעיקר הם כאן כדי להישאר • קבלו את הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2019 של אנשים ומחשבים • חלק שלישי ואחרון

30/12/2018 10:59
הסטארט-אפים המבטיחים. צילום אילוסטרציה: BigStock

הם בעלי רעיונות יצירתיים פורצי דרך, הם שאפתנים, נמרצים, חדורי מוטיבציה – ובעיקר הם כאן כדי להישאר. למרות שרובם כבר הגיעו להישגים מכובדים, אם בגיוסים, בתחרויות יוקרתיות או באקסלרטורים של החברות המובילות, הם עדיין בראשית דרכם. ועם כל זאת, מעל הכל- הם רוצים לשנות את העולם לטוב יותר עם הטכנולוגיה בתחומי הבריאות, הסייבר, החינוך, התחבורה, התיירות, הבלוקצ'יין, הלייף-סטייל ועוד.

מערכת אנשים ומחשבים גאה להגיש לכם את החלק השלישי והאחרון ברשימת הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2019, לאור הישגיהם ופריצתם המשמעותית במהלך שנת 2018. והפעם: הנבחרים בתחומי התיירות, לייף סטייל, מציאות רבודה וביטוח.

תיירות

סמארטאג

סמארטאג הינו סטארט-אפ המתמקד בפיתח צמיד דיגיטלי נטען בכסף, המהווה חלופה חכמה לשימוש בארנק. הצמיד משמש גם כתעודת זהות דיגיטלית ומהווה ככרטיס כניסה למועדונים, חניונים ועוד – אלמנטים שמתאימים לעיר תיירות. אחד ממייסדי הפעילות של סמארטאג הוא עו"ד אריק בן-טוב, מייסד אילת האב, שבה יושק בקרוב השימוש בצמיד החכם לראשונה בארץ.

לשפר את עולם התיירות. צילום: BigStock

Refundit

הסטארט-אפ מבקש לשנות את עולם החזרי המע"מ לתיירים לטובה, על ידי מתן יכולת הגשת חשבוניות מהטלפון הנייד, ועל הדרך גם לסייע לעסקים קטנים לתת החזרים ובכך להתחרות בעסקים הגדולים. החברה עלתה לאחרונה לשלב הגמר בתחרות מיזמים של האו"ם.
.
SeeVooV

SeeVooV הינו סטארט-אפ המאפשר לתכנן מראש ביקור ביעד תיירותי באמצעות המחשת היעדים לתייר מבעוד מועד. הסטארט-אפ עלה אף הוא באחרונה לשלב הגמר בתחרות של האו"ם.

ספורט ולייף-סטייל

הצוות הישראלי של Heed. צילום: יח"צ

הצוות הישראלי של Heed. צילום: יח"צ

Heed

החברה הישראלית-אמריקנית פיתחה פלטפורמה דיגיטלית בתחומי הספורט המבוססת על בינה מלאכותית ועל טכנולוגיה שפותחה בישראל שמספקת נתונים על המצבים הפיזי והרגשי של שחקנים ומאמנים. המטה שלה נמצא בניו-יורק ומרכז הפיתוח – בהרצליה. השנה גייסה החברה 35 מיליון דולר בסבב A. מדובר בהשקעה הראשונה אחרי השקעת ה-Seed בסך 25 מיליון דולר,

אמקירי

הסטארט-אפ אמקירי פיתח בושם ויזואלי באמצעות קעקועים אסתטיים הניתנים להסרה בקלות וכוללים בתוכם את ריח הבושם. באחרונה זכה המיזם במקום הראשון תחרות
THEPITCH שנערכה בתל אביב. שובל שביט, מנכ"לית החברה, אמרה כי "אמקירי מיועד לדור המילניאל. מדובר בשילוב של בושם וצבע שהרי היום הכל עם דגש על ויזואליות. הכוונה היא לשווק זאת גם ברשתות החברתיות לדור זה".

שובל שביט, מנכ"לית אמקירי מציגה את המיזם. צילום: רלי כהן

שובל שביט, מנכ"לית אמקירי מציגה את המיזם. צילום: רלי כהן

משפט וביטוח: לנצח את הניירות

ליגאל אוטומיישן

מפתחת מערכת המסוגלת לנתח מסמכים באופן אוטומטי, להחיל עליהם יכולות ניתוח לוגי ובהתאם לכך לקבל החלטות. מיזם זה זכה השנה בתחרות שירות הביטחון הכללי וקרן ההון סיכון TAU Ventures, מיסודה של אוניברסיטת תל אביב. הודות לזכייה עתיד המיזם לקחת חלק במחזור הראשון בתוכנית האצה ייחודית מסוגה שיזמו שני הגופים.

ליסט

ליסט הנה פלטפורמה דיגיטלית למסחר בביטוחי חיים משניים בארצות הברית. הסטארט-אפ הוקם על ידי יצחק אלגריסי, בוגר ישיבת חברון קריית ספר, מומחה טכנולוגיה ומרצה בטכניון. השנה זכה המיזם במקום הראשון בקטגוריית הסטארט-אפ המתחיל של תחרות היזמים של קמאטק.

Setoo - תמונה קבוצתית. צילום: דיויד גראב

Setoo – תמונה קבוצתית. צילום: דיויד גראב

Setoo

Setoo מתמחה במוצרי ביטוח מוגנים ומותאמים אישית. החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לעסקים מקוונים להציע פתרונות ביטוח מותאמים אישית, אשר מייצרים ערוצי הכנסה חדשים באמצעות שיפור חוויית הלקוח. המטה הראשי של Setoo שוכן  בלונדון ולחברה יש מרכז ביטוח בפריז ומרכז מו"פ בתל אביב. באחרונה קיבלה החברה מימון בסך 8 מיליון יורו. החברה הוקמה ב-2017 על ידי אייל גלוסקא ונועם שפירא.

מציאות רבודה

Clone

פיתחה טכנולוגיות מציאות מדומה ורבודה כדי לאפשר למשתמש ״לשגר״ באופן וירטואלי כל אדם מרוחק אל הסביבה שלו. המיזם היה אחד משבעת הזוכים השנה בתחרות שירות הביטחון הכללי וקרן ההון סיכון TAU Ventures, מיסודה של אוניברסיטת תל אביב. הודות לזכייה עתיד המיזם לקחת חלק במחזור הראשון בתוכנית האצה ייחודית מסוגה שיזמו שני הגופים. כמו כן פיתחה החברה יכולת עוצרת נשימה לצילום אובייקטים והפיכתם באמצעות אפליקציה ל"חיים" במציאות רבודה. בימים הקרובים צפוייה החברה להשתתף לראשונה בכנס CES בלאס ווגאס במסגרת משלחת מכון הייצוא.

מעבד ה-Goya של הבאנה לאבס. מקור: יח"צ

מעבד ה-Goya של הבאנה לאבס. מקור: יח"צ

הבאנה לאבס

הסטארט-אפ הישראלי  עוסק בעיבוד בינה מלאכותית. השנה גייס המיזם 75 מיליון דולר ומאז הקמתו גייס 120 מיליון דולר. החברה נוסדה לפני שנתיים בלבד, ב-2016, במטרה "למצות את הפוטנציאל של הבינה המלאכותית עם שיפורים עצומים בביצועי העיבוד, העלות וצריכת החשמל". החברה מפתחת  מעבדי בינה מלאכותית ומבקשת לטייב אותם לצרכים הספציפיים של רשתות עצביות לצרכי אימון ופרישות היקשים בסביבות ייצור.

ד"ר יוסי רובנר, CTO ומייסד כיטוב מערכות. צילום: גלעד פירסט

ד"ר יוסי רובנר, CTO ומייסד כיטוב מערכות. צילום: גלעד פירסט

כיטוב מערכות

החברה עוסקת בתחום בקרת איכות חזותית מבוססת בינה מלאכותית. השנה היא גייסה בסבב ראשון 10 מיליון דולר, אחרי שבעת הקמתה בשנת 2014 היזמים השקיעו בה כ-3.5 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים