הסטארט-אפים שקיבלו הזדמנות מהאו"ם לשנות את עולם התיירות

אפליקציה לטיפול בהחזרי המע"מ לתיירים, שיפור מחירי המלון והטיסות לאחר הרכישה, תכנון מראש של ביקור ביעד תיירותי ויצירת תקשורת ישירה בין נותני השירותים לתייר ● ארבעה סטארט-אפים מקומיים עלו לשלב הסופי בתחרות ארגון התיירות העולמי של האו"ם

09/12/2018 11:47

הסטארט-אפים הישראליים Pruvo ,Seevoov ,Howazit ו-Refundi עלו בימים אלו להמתמודד בשלב הסופי בתחרות הסטארט-אפים של ארגון התיירות העולמי של האו"ם (UNWTO) וגלובליה.

הסטארט-אפ Refudnit מבקש לשנות את עולם החזרי המע"מ לתיירים לטובה על ידי מתן יכולת הגשת חשבוניות מהטלפון הנייד, ועל הדרך גם לסייע לעסקים קטנים לתת החזרים ובכך להתחרות בעסקים הגדולים; הסטארט-אפ  Pruvo מאפשר לתייר לשפר את מחירי המלון והטיסות שלו לאחר שכבר ביצע רכישה; SeeVooV – הינו סטארט-אפ המאפשר לתכנן מראש ביקור ביעד תיירותי באמצעות המחשת היעדים לתייר מבעוד מועד ו-Howazit – אפליקציה המאפשרת תקשורת ישירה בין נותני השירותים לתייר

החברות הישראליות יחד עם מזכ"ל ארגון התיירות העולמי, באירוע חצי הגמר בספטמבר. צילום:  UNWTO. World Tourism Day 2018

החברות הישראליות יחד עם מזכ"ל ארגון התיירות העולמי, באירוע חצי הגמר בספטמבר. צילום:  UNWTO. World Tourism Day 2018

ארבעת החברות הישראליות הן חלק מעשרת הפיינליסטים אשר יקבלו השתתפות חינם בתערוכת FITUR, אחד האירועים המובילים בתעשיית התיירות, הנערך מדי שנה במדריד. כמו גם תינתן לחברות אפשרות לעבוד מול מרכז החדשנות החדש של ארגון התיירות העולמי וגלובליה במדריד, המושק ב-FITUR. שווי הפרס מוערך באלפי יורו לכל חברה. מתוך עשרת המועמדות הסופיות תיבחר לאחר מכן אחת שתוציא לפועל פרויקט עסקי עם גלובליה.

"הישג משמעותי לחברות מתחום טכנולוגיות התיירות בישראל:

שר הכלכלה, אלי כהן. צילום: אופיר אייבי

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן. צילום: אופיר אייבי

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה, אמר כי "מדובר בהישג משמעותי לחברות מתחום טכנולוגיות התיירות בישראל, הממצב את ישראל כמובילה עולמית בתחום"

ליאת שחם, הנספחת הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בספרד, אמרה כי "ביולי 2018 יזמנו הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בספרד ומכון היצוא סמינר בישראל בו הצגנו יחד עם המארגנים את התחרות לחברות, מה שהביא להירשמות החברות מישראל".
"חמש מתוכן עלו לשלב חצי הגמר, שהתקיים בספטמבר בבודפשט ביום התיירות העולמי במסגרת אירוע חצי הגמר קיבלו החברות הישראליות חשיפה מאוד משמעותית מול חברי ארגון התיירות העולמי, עליהם נמנים משרדי התיירות של מדינות העולם. כעת יקבלו העולים לגמר חשיפה בתערוכת תיירות בינלאומית והזדמנות לעבוד עם שחקנים חשובים בתחום. " התחרות מתקיימת זו הפעם הראשונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים